Vroemdag 2013 te Zolder

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2013 te Zolder

• Maker
    Discussie
  • Ik zag net op het internet dat de datum van Vroemdag 2013 weer bekend is .
    Dat zal dit jaar doorgaan op 22 oktober .
    Ik heb hiervoor net een mail gestuurd naar de organisator daar ik nog geen inschrijvingsformulieren aangekregen heb .
    Ik heb het vermoeden dat zijn mailinglijst nog steeds op Chris zijn naam staat .
    Van zodra ik hierover een bevestigend bericht krijg dat wij weer mogen deelnemen samen met een inschrijvingslijst zal ik deze hier posten .
    Jullie kunnen je nu eventueel al opgeven , maar de bevestiging komt dus pas als de organisator zijn YES geeft om als porscheforum.be te mogen deelnemen .
    Ik hou jullie op de hoogte .
    Ikzelf zal er zeer zeker weer bij zijn .
    Hopelijk met de Porsche (als die klaar zou zijn wat ik hoop , of het weer niet te slecht is) en anders met de WRX

Meer voorlopige info HIER

Foto’s van verleden jaar HIER

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 96)
    • Dat vrij rijden loopt daar altijd verkeerd af!
      Er 2j terug door een onbezonnen ‘wrakpeugooke’ hollander de zandbak in gebonjourt!!!
      Moet telkens vroeger stilgelegd worden!

Dirk , je bent er nog op het nippertje bij .
        Definitieve lijst van dit forum

1 : 911-lover ➡ Subaru Impreza WRX (De 968Cs is nog steeds niet klaar)
        2 : PT ➡ Porsche 997 4S
        3 : Etieke ➡ Porsche 996 C4
        4 : Ghost ➡ 996 GT3CS
        5 : Luc993Cabrio ➡ Porsche 997 4S Cabrio
        6 : RS ➡ Porsche 4S of BMW E36 M3
        7 : Dirk999 ➡ Subary Impreza WRX STI

Ah dat is leuk. Daar moet niet voor ingeschreven worden?
          Dan kom ik af. Zal wel eens bij iemand in de P mogen passagieren in ruil voor wat foto’s zeker :drink:

PT

Tot 16u is het rijden voorzien voor de kinderen. Daarna kan er tot een uur of vijf vrij gereden worden. (Helm verplicht).

Kan je ook passagieren als “normale” mens? 😀
              Of is daar geen mogelijkheid toe?

Ik wil anders wel wat forum’ers fotograferen.

Zie het nu pas, hopelijk ben ik niet te laat,

Dirk999

Voor diegene die nog meewillen .
                  Morgen is de laatste aanmelddag .
                  Dan wordt het definitieve formulier naar de organisator verstuurd .

De onderdelen waren back order bij Porsche AG . 😥
                    Nu zijn ze sinds een paar weken binnen bij PCB en de wagen staat al op de brug .
                    Diegene die mijn wagen gaat doen is nu eerst bezig met een oude 911 om de versnellingsbak te reviseren .Als deze klaar is komt de mijne aan de beurt .
                    Jammer dat men tegenwoordig vier maanden moet wachten op onderdelen van Porsche zelf .
                    Wetende dat dit toch een gekend gebrek is bij de 968 en je dus zou verwachten dat ze die dus steeds in stock zouden moeten hebben .

[quote=”911-lover” post=142760]

1 : 911-lover ➡ Subaru WRX (De 968Cs is nog steeds niet klaar)
                      5 : Luc993Cabrio ➡ Porsche 997 4S Cabrio[/quote]

Wat is het probleem dat het zo lang duurt Koen?
                      Vind je geen onderdelen misschien?

En dus nog een aanmelding .

huidige stand

Aangemelde deelnemers

1 : 911-lover ➡ Subaru WRX (De 968Cs is nog steeds niet klaar)
                        5 : Luc993Cabrio ➡ Porsche 997 4S Cabrio
                        6 : RS ➡ Porsche 4S of BMW E36 M3

[quote=”JoeBar_S2″ post=143601][quote=”luc993cabrio” post=143482][quote=”RS” post=143398]
                          Nog niet zeker welke auto.[/quote]

Aan het twijfelen of ge de Vito gaat nemen JP :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

:happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :first:[/quote]

:coolness:

[quote=”luc993cabrio” post=143482][quote=”RS” post=143398]

Aan het twijfelen of ge de Vito gaat nemen JP :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

:happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :first:

maar dan toch hopelijk met remorque he jp :think:

[quote=”luc993cabrio” post=143482][quote=”RS” post=143398]

Ewel als ik er ben zal het ZEKER met de Vito zijn 😉

[quote=”RS” post=143398]

Aan het twijfelen of ge de Vito gaat nemen JP :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.