Vroemdag 2013 te Zolder

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2013 te Zolder

• Maker
    Discussie
  • Ik zag net op het internet dat de datum van Vroemdag 2013 weer bekend is .
    Dat zal dit jaar doorgaan op 22 oktober .
    Ik heb hiervoor net een mail gestuurd naar de organisator daar ik nog geen inschrijvingsformulieren aangekregen heb .
    Ik heb het vermoeden dat zijn mailinglijst nog steeds op Chris zijn naam staat .
    Van zodra ik hierover een bevestigend bericht krijg dat wij weer mogen deelnemen samen met een inschrijvingslijst zal ik deze hier posten .
    Jullie kunnen je nu eventueel al opgeven , maar de bevestiging komt dus pas als de organisator zijn YES geeft om als porscheforum.be te mogen deelnemen .
    Ik hou jullie op de hoogte .
    Ikzelf zal er zeer zeker weer bij zijn .
    Hopelijk met de Porsche (als die klaar zou zijn wat ik hoop , of het weer niet te slecht is) en anders met de WRX

Meer voorlopige info HIER

Foto’s van verleden jaar HIER

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 96)
    • [quote=”porsche914orange” post=143418]Had heel graag weer deel genomen. Maar de plicht (werk) roept…. :([/quote]

Idem hier 😥

Mogelijk kom ik gewoon eens kijken als dat daar kan? Ik zie het niet zitten om direct met mijn P op circuit te gaan. Eerst nog wat van de wagen genieten voor ik mogelijk brokken op circuit ga maken. En zien dat de verkoopwaarde hoog blijft want ik heb al iets anders op het oog 😀

Had heel graag weer deel genomen. Maar de plicht (werk) roept…. 🙁

Alé Koen zet mij er maar bij dan.
            Nog niet zeker welke auto.

Blijkbaar weinig animo dit jaar . De inschrijvingen blijven achter .
              Nog één week te gaan mannen om je aan te melden ❗ ❗ ❗

Voor wie erbij wil zijn .
                Nog twee weken te gaan voor sluiting inschrijvingen . :salut:

Sorry jongens .
                  De laatste weken heb ik het erg druk .
                  Maar diegene die gemaild hebben , hebben normaal gezien dadelijk hun bevestiging van me gekregen .

Even updaten hier

Aangemelde deelnemers

1 : 911-lover ➡ Subaru WRX (De 968Cs is nog steeds niet klaar)
                  2 : PT ➡ Porsche 997 4S
                  3 : Etieke ➡ Porsche 996 C4
                  4 : Ghost ➡ 996 GT3CS
                  5 : Luc993Cabrio ➡ Porsche 997 4S Cabrio

Stom, net beseft dat ik thuis met een remorke sta, kan dus toch met de GT4S deelnemen.
                    Zal mijn track budget eens bekijken 😉

Mail verstuurd Koen.

Ok, Ik doe ook mee Koen.
                        Mail wordt gestuurd

Voorlopig één mail ontvangen van PT

En gelieve bij de mail voor forumgebruik hier even je forumnaam bij te vermelden !!! :up:

mij mag je noteren , de mail komt eraan .

OK jongens .
                              Vandaag dus de mail aangekregen ivm Vroemdag .
                              wie mee wil doen moet zich dus aanmelden .
                              Dit kan je door hier neer te zetten dat je deelneemt EN een mail stuurt naar pktuning at Hotmail dot com met de volgende gegevens

Naam en Voornaam
                              Adres
                              Nationaliteit
                              Emailadres
                              Type Wagen
                              Bouwjaar Wagen
                              Nummerplaat
                              Opmerking

Als ik de mail ontvangen heb stuur ik een bevestiging naar je terug .
                              Ze vermelden wel dat de aanmelding GEEN zekerheid is tot deelname .
                              die wordt pas enkele weken voor het evenement gegeven .
                              De inschrijvingen moet in ten laatste 1 oktober hebben .
                              Daarna is het te laat .

Nu is het aan jullie :driver:

[quote=”luc993cabrio” post=141566]Alléé JP, tegen da die gasten in en uit diene M3 gekropen zijn is er al een uur gepasseerd :happydance: :happydance: :happydance:[/quote]

Verdorie, niet aan gedacht 😳 en dan die gordels, helm om dan zo laag te zitten en er niks van te kunnen zien ( of maar best ook?)

P wordt eind sept uitgeschreven dus….

@ Funny, ga met de M3 niet zo hard = remmen krijgen de kans niet om warm te worden….of toch…’schrikwarm’

Luc dat is misschien zijn bedoeling . 😉
                                  Tegen dan zijn de remmen afgekoeld !Daar waar een Porsche kan blijven gaan . :driver: :driver:
                                  Graptje Jp .

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.