vrouwen

Home Forum Zeverhoekje vrouwen

• Maker
    Discussie
  • deze morgen de mijne aan de tafel

‘ik zou graag es met een echt sportieve wagen opt circuit gaan rijden in zolder ‘
    dan vraag ik me af wat er hier in de garage staat

😯 😯 😯 😯 😯

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Die van mij is gek van de Gallardo .
      Ooit wil ze met eentje meerijden op het circuit .
      Is een droom van haar .

Anoniem

Ikke 1° week van september 8)

cabrio wim schrijft:

Die van mij is altijd al blij geweest als ze met de cabrio op stap mag.
          Morgen vertrekken we naar Italië, en ik denk dat ik regelmatig het stuur mag afstaan aan haar.

je mag de weg verkennen voor mij
          binnen een maandje kom ik na 😆 😆

geniet ervan tis zo voorbij

Wim

Die van mij is altijd al blij geweest als ze met de cabrio op stap mag.
            Morgen vertrekken we naar Italië, en ik denk dat ik regelmatig het stuur mag afstaan aan haar.

reys schrijft:

Wees blij! Uw vrouwke kon ook dit zeggen: “ik zou eens graag met nen echte man rij…” 😕
              en kom je zo dan zelf in de garage te zitten 😆

Hmmmm … als ge dan ook één of twee jonge milfs moogt uitnodigen 😕

Toen we de eerste P kochten, een 944 cabrio, was het één geklaag en gezaag erover waarom zo een dure wagen aankopen waar ge nog niet mee naar de winkel kunt. Tot ze er eens mee reed. Daarna was het constant gezaag en geklaag omdat zij er wou mee rijden. Dakje open en met twee vriendinnen terraskes gaan doen, en of ze “gezien” waren 😆

Enkel met de 930 turbo heeft mijn vrouw nooit willen mee rijden (op het laatste zelfs niet meer meerijden want ik reed daar iets te agressief mee volgens haar 🙄 ). Moest ik ze nu laten doen ze zou constant wel ergens op een trackday zitten en maar toerkes met de P doen 👿

Een geluk (of spijtig ❓ ), ze moet totaal niets hebben van de Italiaanse bolides. Enkel de zoon staat zot van ferrari en sinds kort van lamborghini maar wel van de murcielago want die deuren gaan omhoog (heeft ook eens in éne mogen inzitten)

Wil ze wel eens meenemen met een echte rijdersauto, mijn 968 😀 8)

Anoniem

Wees blij! Uw vrouwke kon ook dit zeggen: “ik zou eens graag met nen echte man rij…” 😕
                  en kom je zo dan zelf in de garage te zitten 😆

❓ ❓ 😈 ❗ ❗ 😉

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.