vtm nieuws

Home Forum Zeverhoekje vtm nieuws

• Maker
    Discussie
  • iemand daarnet ook naar het nieuws van 19u gekeken?
    Daar was er een persoon in amerika die een boxster had gestolen( ik dacht een 986)
    Op de beelden uit de helikopter was te zien hoe de man roekeloos over de straten scheurde.

Plots kwamen er wel vlammen van +-1m uit de uitlaat. Ofwel iets mis met de motor ofwel is daar serieus aan gesleuteld 😆

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Anoniem

Wat jaren geleden reed ik met een E30 M3 met een groep A chip in de computer.
      Ik had toen ook vlammen wanneer ik tot tegen toerental begrenzer doortrok (7800 tr/min)
      Geweldig in het donker 😀 leek steeds alsof ik geflitst werd.

ik denk dat die vlammen niet uit de uitlaat/motor kwamen! Het was bedrieglijk door dat bovenaanzicht uit de helicopter, maar hij had toen reeds die vangrail meegehad, en de ophanging was afgebroken (vergeet ook niet dat hij een voorwiel kwijtgeraakte!); ik denk dus dat die vlammen eerder een vonkenregen was doordat metaal aan de onderkant tegen de grond begon te schuren… of zelfs eventueel een plastic beschermkap van onderaan die opbrande…

Of voorontsteking fout .
          Ook eens ooit gehad .
          Idd vette vlammen , maar niet zo gezond voor de motor volgens de garage 😈

idd ook gezien 8) 8) 8)

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.