VV1-alarm

• Maker
    Discussie
  • Heb 944 2.5 van ’85…
    Het vv1 alarm flipt constant, is afsluiten een goede zaak? en kan ik dit laten vervangen door een ander alarm evt met startonderbreker?

Groetjes Bart

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Goh ja idd twee versch dingen maar het is al opgelost, blijkbaar had het te maken met vocht…
      De auto had voor hij naar mij ging 2 weken buiten gestaan en tja das ni zo goe hé… Condens enzo…
      Nu slaapt hij lekker binnen … Opgelost 😆

[quote=”kraven”:3kpop3sk]
        Ik moet alleen nog ‘s uitpluizen wat voor soort centrale vergrendeling dit is dan kan ik er missch een moderner alarm op plaatsen…
        [/quote]

centrale vergrendeling en alarm zijn 2 verschillende dingen

Alvast erg bedankt voor jullie reactie,
          staat nu bij m’n garagist en we gaan samen het electrisch circuit eens nakijken (ben er graag bij dan leer ik ook nog iets 😉 ) Maar als we het ni vinden dan sluit ik het toch gewoon af zene…
          Ik moet alleen nog ‘s uitpluizen wat voor soort centrale vergrendeling dit is dan kan ik er missch een moderner alarm op plaatsen…
          Als jullie suggestie’s hebben of op de hoogte willen blijven dan laat ik hier nog wel een berichtje…
          Groetjes Bart

het gaat dus aan, als het af zou staan

ik zou beginnen met de contacten van de alarm sleutel na te zien
            of het slot zelf…

wel vervelend, je moet de bekleding lospeuteren, ‘t zit niet echt op een toegankelijke plek

tja flippen…
              Zelfs als het af staat en je opent de deur of motorkap dan begint het te loeien en zoals dat gaat met dit soort alarm wordt de benzinetoevoer afgesloten en wil hij niet starten.
              En soms als het alarm dan weer uitgaat na 30 sec en ik wacht een minuutje dan start hij wel maar als ik dan weer een deur open dan blijft de motor wel draaien maar …. Allee ni echt comfotabel… 😕

idd, wat bedoel je precies met flippen ❓ ❓

wat bedoel je met flippen?

tis misschien een eenvoudige fix… slechte massa bv…

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.