VW T2a – 1971 – FULL RESTO

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop VW T2a – 1971 – FULL RESTO

• Dit onderwerp bevat 43 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door XXX.
  • Maker
    Discussie
  • Ik weet niet of het mag, maar gezien er hier heeeeeeeeel wat VW (meerbepaald transporter) fans zitten, probeer ik het toch even.
    Geef me gerust kletsen als het ongehoord is dit hier neer te poten….

Anyways: wegens het niet rijden met de bus gaat hij de verkoop in
    heb hem nu ruim 5 maand en heb er 200km mee gereden

Over de bus
    1971
    full resto, tot in de puntjes. Klaar sinds lente 2015.
    Foto’s restauratie beschikbaar
    1500cc industriemotor
    perfecte lak, geen defaults
    ALLES vernieuwd
    voor de rest spreken de foto’s voor zich

Prijs: om en bij de 30k, zeker bespreekbaar
    inruil met opleg mogelijk: enkel oldtimers (944, kever, 911, 914, 924, 968,….)

IMG_0234.jpg

IMG_0235.jpg

motorruimte.jpg

IMG_0227.jpg

IMG_0229.jpg

IMG_1478.jpg

IMG_1479.jpg

IMG_1480.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
  • XXX

Proficiat Stijn, ziet er mooi uit!
      Buiten meer foto’s ook eens afzakken op een treffen hé 😀

thnx guys, wanneer de wagen geleverd is en wanneer de inschrijving voltooid is….maak ik uiteraard graag wat “mooie” foto’s

Proficiat met de aankoop. Veel rijplezier!!

Congratz!

Veel plezier met de P!

Ive

Proficiat met de ruil/aankoop/verkoop
              Ziet er nog een hele mooie 912 uit. Respect

Proficiat, zoals eerder gezegd, best een mooi dingetje!
                Die accordeon bumpers vind ik nog altijd stoer… nostalgie 🙂

Dikke proficiat met je nieuwe aankoop. Denk ook dat je hiermee meer zal rijden. :respect2:

proficiat Stijn, hier ga je meer mee buitenkomen dan met je busje (al was dat ook een prachtig exemplaar) daar ben ik zeker van :up:
                    persoonlijk zou ik de 912 klever verwijderen denk dat hij dan nog mooier oogt :salut:

Dat ben ik van plan.
                      Voor hetzelfde geld trekken die blauwe strepen op niets….rood en blauw is niet direct een combo waar ik spontaan warm van word

Dus ofwel lelijk int kwadraat ofwel net cool….ertussen zal niet bestaan denk ik
                      Ze zitten erbij, die man had ze speciaal laten maken maar heeft ze er nooit laten op kleven….misschien wel voor bovenvermelde reden 😀

Is inderdaad een kwestie van smaak, de ronde decal vind ik dan weer veel smaakvoller dan 2 blauwe stripings over de volledige auto…

Gewoon doen wat je zelf het mooiste vind! 😉

aaj laajk a man with a plan ! congrats !!
                          maw beter doorbijten en niet omkijken dan besluiteloos blijven rondzwabberen.

thnx

En toch denk ik dat de ronde decal op de kofferklep zal sneuvelen….
                            Eigenaar had nog blauwe striping decals liggen die hij op maat had laten maken om vanaf de kofferklep over het dak tot de motorklep te laten gaan, 2 blauwe banden

Dag zal ik eens presenteren….kan er mij geen beeld van vormen.

Decals op zijschorten blijvene zowiezo, die vind ik wel ferm

Gefeliciteerd Stijn, goede zaak gedaan! :applaus:

Bestickering geeft ook iets extra, is zeer smaakvol gedaan! :respekt:

Proficiat Stijn, mooie aankoop

thnx guys…..Doet deugd te horen dat de echte liefhebbers deze VW porsche toch ook kunnen apprecieren.
                                  Tips zijn altijd welkom Wim, al kijk ik eerst of ik het überhaupt wel nodig acht.

Ten gepasten tijde kan ik met jullie contact opnemen indien nodig 🙂

Sensa911: daarom net dat ik de bus verkocht….ik had ook allerlei wilde plannen voor die achterbank, maar dat kwam er nooit van :geek:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.