VW Up Nurburgring

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Circuit Talk VW Up Nurburgring

• Maker
    Discussie
  • Apex VW 7Up

Voor 200€ all in (ticket, brandstof en huur) kan je 2 rondjes doen met een speciaal daarvoor geprepareerde VW Up. Lijkt me veel slimmer dan met je eigen wagen te gaan proberen en een crash te riskeren.

Klein addertje onder het gras is de 7.999€ franchise :wtf:

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
    • “Track Day insurance kost 39 euro en dan heb je verzekering voor de infrastructuur en 3rd party letsel + een dag kiezen buiten het weekend als de Engelsen en Duitsers geen feestdag hebben ”
      Dat mag je me wel eens doorsturen via pm

123

[quote=”Yellow Submarine” post=276383]Laat daar menige Cayman zijn achterste zien[/quote]

Goh, das surtout omdat er iemand mee rijdt die al xxxx Ringrondjes gedaan heeft.
        Als diezelfde iemand in een Cayman rijdt zal hij stukken rapper zijn dan in die VW Up

Ben ik te oud of durf ik niet meer , maar op de ring zien ze me niet meer ! Ik heb er enkele malen op gereden en dit is voor mij het minst favoriete circuit waar ik ooit op gereden heb ( en ik mag wel stellen dat ik er wel op enkele geracet heb , na 17 jaar wegrace weliswaar de meeste met de moto ) nu ik rij graag op circuit zowel de vaste circuits als de straten circuits destijds maar de ring vindt ik niet meer van deze tijd . Kan aan mijn liggen maar voor mij hoeft het in alle geval niet meer .

Tja, ik heb dat nog nooit gedaan. Wie weet welke duivels er in mij losbarsten dan. Gebeurt me soms zelfs op de weg trouwens…

En ik zou dat baksken niet onderschatten… Laat daar menige Cayman zijn achterste zien

123

Sorry, maar ik kan die manier van denken niet volgen.

Ik heb mijn scheurijzer om te scheuren, niet om bij de eerste beste situatie in te ruilen voor een licht gemotoriseerd konijne hok.

Track Day insurance kost 39 euro en dan heb je verzekering voor de infrastructuur en 3rd party letsel + een dag kiezen buiten het weekend als de Engelsen en Duitsers geen feestdag hebben en het grootste risico (met uitzondering van eigne dommigheid) is dan toch al redelijk eruit gehaald.

De eigen dommigheid hebben we zelf in de hand..Don’t let the ego write checks the body can’t cash. Niet in elk gat duiken, en genoeg in je spiegels kijken dus.

Als je het ding anders in allerhande dagdagelijsk verkeer in Belgie durft gebruiken zonder omnium , en niet rijdt met een ei onder je gas pedaal, dan gaje globaal gezien nog altijd meer kans op miserie lopen buiten, danwel als je occasioneel eens op de Ring gaat.

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.