Waalse Superflitsers

Home Forum Porsche Talk Waalse Superflitsers

• Maker
    Discussie

• 123
    Deelnemer

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180411_03457459

Heeft er al iemand eens zoene gezien in Vlaanderen? Ik nog nie.
      Waar zetten ze dat ding dan? bovenop een brug? langs de zijkant?
      In Vlaanderen zie ik niks meer op de middenberm, maar in Wallonie hebben ze veel grotere middenbermen.. En daar staan ze wel nog.

Lijkt me slechte combinatie met die Super@#@#flits

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • 123

en die slimmen is naar de politie gegaan, oh sorry mijnheer, we gaan een nieuwe maken voor 60km/h

Als ik zoéne krijg, dan kader ik hem in en negeer ik hem verder als de shizzle.
        tegen dat hij bij het parket aankomt is de termijn verstreken waaronder de flieken hun PV nog kunnen herschrijven en voor die snelheid kan geen enkele rechter je nog serieus veroordelen, dus dat seponeren ze toch.

wallonie heeft geen superflitsers maar super Astras

boete696.jpg

Heb al eens zoiets gezien op de baan tussen Aaltert & Maldegem (N44). Weet niet meer precies waar. Maar ze stonden zo opgesteld dat ze (denk ik) de 4 rijstroken (2 in elke richting) tegelijkertijd konden controlleren.

123

bump

Niemand die die superflitser al eens gezien heeft op de Vlaamse wegen??
              Nog nooit iemand een prent gekregen waar “NK7” als gebruikte apparaat vermeld stond??

bestaat het ding wel?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.