Waar blijft MRD-Porsche

Home Forum Porscheforum mededelingen Waar blijft MRD-Porsche

• Maker
    Discussie
  • Een vraagje die me al even doet nadenken , doch ik ze nu eens hier loslaat .
    We zien de admins van het forum hier weinig tot niet . Van Dave weet ik dat die man het de laatste tijd erg druk heeft (beroepsmatig en verhuis) en die post nog af en toe iets hier .
    Maar van MRD-Porsche horen wij hier helemaal niets meer . Hij is iets na de opstart van het nieuwe forum Admin geworden en heeft dan nog een paar keer iets gepost tot zijn laatste post vier maanden geleden . Als gewoon lid postte hij regelmatig iets doch als Admin haast niet meer .
    Ik zie wel dat hij vandaag (en hij zal dat zeker meer gedaan hebben de afgelopen maanden) het forum heeft bezocht , maar er komt geen enkel teken van leven meer .
    Is er iets aan de hand ?
    Ik weet dat je dit leest Thalito dus laat hier nog eens iets van je horen .
    We zijn je niet vergeten hoor 😉

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Anoniem

Was wel een snelle reactie 😀 MRD-Porsche

Ook leuk terug iets van je te horen .
        Dave heeft ook weinig tijd , maar post dan toch nog af en toe iets .
        Van jou lazen we niks meer , vandaar mijn bezorgdheid .
        Hou je goed en laat zo af en toe een tekentje van leven weten hier 😉

Wim

Vandaar dat we met meerdere Mods zijn, kunnen elkaar dan opvangen. 😉

Maar leuk je weer even hier te zien Talitho. 8)

Koen,

ik heb nogal weinig tijd en probeer die zo goed mogelijk te benutten. Ik kom hier nog wel regelmatig en volg ook vele threads, maar de tijd ontbreekt me meestal om een uitgebreid antwoord neer te pennen.

Talitho

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.