Waar een 996 C4 (2001) (FULL) omnium verzekeren ?

Home Forum Porsche miniatuur Waar een 996 C4 (2001) (FULL) omnium verzekeren ?

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal,

Iemand goede adresjes om een 996 C4 van 2001 (full) omnium te laten verzekeren voor een aanvaardbaar bedrag ?

Alvast bedankt !

Grtz,

G.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • zonder te lijken op verdoken reclame.

Ik heb Eric ook via Forum leren kennen, en ben er ondertussen ook klant,

niets op aan te merken, goede/snelle vriendelijke service,
      en dat alles nog goedkoper als voorheen.

als het goed is mag het ook gezegd worden!!!

Dank je Eric

Hello,

De ideale verzekering gevonden… 😀

Bij Eric (ook van ‘t forum)
        Zakenkantoor Saint-Pol – De Leeuw bvba

Wat googelen wijst je wel direct de weg… 😉

Grtjes,

G.

Hij is van 2001 dus net 10j 😉

BC911 schrijft:

+ met 5 dingen tegelijkertijd bezig … Kan niet goed komen!

Neen, je bent geen vrouw hé 😉

plumber schrijft:

BC911 schrijft:
              [quote]Hij is ondertussen ook al 20 jaar, dus je zou hem als classic car kunnen verzekeren.

Ik word snel oud blijkbaar. Sinds wanneer is 2001 20 jaar geleden ❓ 😆 😆

Maar geen probleem, dan is mijne P binnenkort ook een oldtimer :wink:[/quote]

Blijkbaar een beetje last van dyslextie, had 964 gelezen 😳 + met 5 dingen tegelijkertijd bezig … Kan niet goed komen!

Gaat perfect, wel idd best jaarlijks een expertise, wil je ook nog wat terugkrijgen als je die omnium moet aanspreken.

BC911 schrijft:

Hij is ondertussen ook al 20 jaar, dus je zou hem als classic car kunnen verzekeren.

Ik word snel oud blijkbaar. Sinds wanneer is 2001 20 jaar geleden ❓ 😆 😆

Maar geen probleem, dan is mijne P binnenkort ook een oldtimer 😉

Dit kan volgens mij wel hoor. Je gaat alleen een schattingsverslag moeten laten opmaken voor de huidige waarde. Hij is ondertussen ook al 20 jaar, dus je zou hem als classic car kunnen verzekeren.(wel hier en daar beperkingen voor kilometers en woon-werk)

wagen is te oud
                      wordt niet meer omnium verzekerd ,allez das wat ze mij wijsmaakten toen ik em wou verzekeren.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.