waar kan men die ‘easy fix’ co² busjes kopen??

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen waar kan men die ‘easy fix’ co² busjes kopen??

• Maker
    Discussie
  • Yo guys,

De meesten onder ons zullen wel al het ‘easy fix’ filmpje gezien hebben op onze site, waarbij men met behulp van de haardroger en een klein spuitbusje (vloeibare) co² een deuk uit een auto krijgt.

Nu zouden wij dit zelf eens willen proberen op een deuk 😀 evil:

weet iemand van jullie waar ik zo een busje vloeibare co² zou kunnen vinden?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • thanks…

En benieuwd of de ‘Gamma’ het zou hebben, Brico en Auto 5 centers in ieder geval al niet…

Toch maar even naar de computerwinkel I guess…

Ik zal laten weten of het lukt…

[quote=”porschky”:nh23wb3s]euh… ik denk dat het al niet meer nodig is… 😉

Heb nog eens naar het filmpje gekeken, en zag iets van ‘airduster’ op de verpakking staan. Dus heb ik ‘air duster liquid co²’ eens ingegeven in Google Afbeeldingen… en voila, ik vond het busje van in de film… Blijkt dus een product te zijn om computeronderdelen mee af te stoffen…

Dus even informeren in de Nerdwinkels… 😉

Dus Vandamme… als je ook nog altijd eens wil proberen op die deuk in je deur… 😀 [/quote]

Bestaan in bussen van 400 ml en zijn inderdaad bedoeld om o.a. het stof en de kruimels uit computer keyboards te blazen – het gaat gewoon om vloeibaar geperste lucht. Je moet de bus wel onderste boven gebruiken zodat de vloeibare lucht geen kans krijgt om op te warmen en zich uit te zetten tot geperste lucht . Vloeibare lucht is ZEER koud dus oppassen en niet op de huid spuiten tenzij je vratten hebt !!!!!

Succes – Yvan

Yvan

ik weet ze wel te vinden hoor
          eender welke feest artikel winkel, of gamma of weet ik veel heeft wel van die pullen…

hoe groter hoe liever, een pul van 8 cm diameter en 15 cm hoog , die is er in minder dan een minuut door als je hem op zijn kop houd…

euh… ik denk dat het al niet meer nodig is… 😉

Heb nog eens naar het filmpje gekeken, en zag iets van ‘airduster’ op de verpakking staan. Dus heb ik ‘air duster liquid co²’ eens ingegeven in Google Afbeeldingen… en voila, ik vond het busje van in de film… Blijkt dus een product te zijn om computeronderdelen mee af te stoffen…

Dus even informeren in de Nerdwinkels… 😉

Dus Vandamme… als je ook nog altijd eens wil proberen op die deuk in je deur… 😀

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.