waar naartoe dit weekend ?

Home Forum Porsche Uitstappen waar naartoe dit weekend ?

• Maker
    Discussie
  • zij die last minute nog een bestemming zoeken om de *porsche uit te laten, kunnen het weekend van 19 tem 21 juli een tochtje maken met bestemming Olen. Bij goed weer valt er altijd wat te beleven op de Icarus luchtballonmeeting (vlakbij afrit 22 (Herentals-Oost) van de E313 snelweg Antwerpen – Hasselt). meer info hier

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 169)
    • He he he he he he he he he eindelijk, de zomer gaat dit weekend beginnen mannen, vrijdag al zelfs, nog ff snel poetsen misschien, maar we kunnen de baan weer op (zonder muts) enzo!!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=qhlNnjg650c[/video]

JV

Is er animo om last-minute iets te organiseren, pakweg zondag? Ik wou er niet direct een topic voor starten, maar bijvoorbeeld een statische meeting, en dan zien we wel waar we komen?
        Het weer kan wel een spelbreker zijn als ik de vooruitzichten bekijk…

Vandaag zeer mooie TACB rit gereden van +/-130km 
          Startplaats Alken (pleintje aan de kerk)
          Einde Bekkevoort (carpool park)

Iedereen kan deze rijden tot 16 mei
          Gewoon de oranje TACB pijltjes volgen
          Meestal hangen er twee (1 voor en 1 na de afslag) dus kan niet missen eigenlijk 

Onderweg zien jullie hier en daar nog andere oranje pijltjes, maar deze zijn smaller

Terrasjes aan de start: veel
          Terrasje onderweg: Café de Linde (+/- halverwege)
          Terrasje paar honderd meter voor het einde: Café De Kring

Have fun

4-wheels Check, 6-cyls check

[quote=”bccars” post=284748″]Porsche met pasen.  Mag ik ook komen met een ander merk ?

[/quote]
              Artuurlijk, als het minstens vier wielen en zes cilinders heeft

Enkel wanneer de P in panne staat 🙂

Porsche met pasen.  Mag ik ook komen met een ander merk ?

XXX

Volgende maandag niet maar Paasmaandag 05/04 – zijn we er toch weg mee hé.
                    Ik zie 10 wagens die ingschreven zijn, waar zit de rest… 
                    Corona safe ritje, ik kijk er naar uit.

Bwa, achteraf uw vooruit gewoon schoonmaken 

De lente begint
                        Dan komen ze weer buiten
                        Opletten dus zondag

[quote=”bccars” post=284614″]De Mini Moke ken ik enkel van een aflevering van “wheeler dealers”.
                           [/quote]
                          +1

[quote=”Sensa911″ post=284613″]Man, is dat lelijk zone nieuwe Mahari met elentriek. Of word ik nu nen ouwe zager??
                             [/quote]
                            ja
                            en ja 
                            maar we zien u graag!

De Mini Moke ken ik enkel van een aflevering van “wheeler dealers”.

Man, is dat lelijk zone nieuwe Mahari met elentriek. Of word ik nu nen ouwe zager??

[quote=”bccars” post=284579″]I’m afraid so Harley 🙂
                                  Mehari, bekend van Louis De Funes onder andere …[/quote]
                                  Owla, ik ben hier al even niet gweest dus deze aanschaf heb ik gemist. Geweldige auto! 

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 169)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.