waar naartoe dit weekend ?

Home Forum Porsche Uitstappen waar naartoe dit weekend ?

• Maker
    Discussie
  • zij die last minute nog een bestemming zoeken om de *porsche uit te laten, kunnen het weekend van 19 tem 21 juli een tochtje maken met bestemming Olen. Bij goed weer valt er altijd wat te beleven op de Icarus luchtballonmeeting (vlakbij afrit 22 (Herentals-Oost) van de E313 snelweg Antwerpen – Hasselt). meer info hier

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 169)
    • [quote=”Harley G” post=284602″] het autootje [/quote]
       Kom er maar eens achter met uw Porschke.

Nog enkele info voor de  Gert en ook de andere leden    
         Twee Iconen
         De Mini  Moke en Citroen Mehari waren eind jaren 60 en in de 70’s heel populair aan de Franse  Rivièra . De rijkere klasse had  vooral een Mini  Moke) en de overige  ( oa gendarmen en zelfstandigen)  reden met de mehari voor lokale  verplaatsingen .
        De laatste 10 jaar worden deze beide “strandauto’s zeer gegeerd en de prijzen zijn toch rond de15- 20K€ voor een mooi gerestaureerd exemplaar.

En dat enkel voor van je buitenverblijf naar het strand te rijden en onderweg  een paar flessen wijn en stokbrood oppikken  

Enjoy your  weekend 

Bon, voor de “heren” hier.  Uiteraard kende ik het autootje wel maar niet de naam.
          Al zo leert een mens weer iets bij.

Downloaden is gelukt.
            Nu rap de Porsche in en rijden.  Nogmaals bedankt voor de Kurviger tip.

Mehari deed bij mij ook niet direct een belletje rinkelen.

@bladerunner
              , ik ondervind problemen om de gpx te downloaden op mijn zumo 550.  Kan je me op weg helpen ?

I’m afraid so Harley 🙂
                  Mehari, bekend van Louis De Funes onder andere …

[quote=”Harley G” post=284568″]En ik heb net “mehari” moeten googlen.  Ben ik de enige?

[/quote]
                    Nie dus.

[quote=”Sensa911″ post=284570″]Als ik ooit gepensioneerd ben, wil ik in de winter wonen alwaar een Mahari een alledaags vervoermiddel kan zijn. Droomauto; er kunnen veel flessen wijn in, leeg en vol.

[/quote]
                      Strak plan Sensa!! En het goede nieuws is: als je jouw pensioendatum nog lang zou uitstellen, dan staat de opvolger alvast klaar

[quote=”Sensa911″ post=284570″]Als ik ooit gepensioneerd ben, wil ik in de winter wonen alwaar een Mahari een alledaags vervoermiddel kan zijn. Droomauto; er kunnen veel flessen wijn in, leeg en vol.

[/quote]
                        Een  Mahari ga je nergens vinden om je alcohol te vervoeren , een Mehari wel     ( dit even ter info ) 

[quote=”Harley G” post=284568″]En ik heb net “mehari” moeten googlen.  Ben ik de enige?
                          jawel is niet hetzelfde als Mata Hari  hé  , of moet je dit ook effen googelen ?  

Als ik ooit gepensioneerd ben, wil ik in de winter wonen alwaar een Mahari een alledaags vervoermiddel kan zijn. Droomauto; er kunnen veel flessen wijn in, leeg en vol.

Je bent nog jong he Gert… dat bestond in onze jeugd… ik heb connotatie met de les gendarmes van Louis De Funes!

nu moet je alleen Louis De Funes nog googelen 

En ik heb net “mehari” moeten googlen.  Ben ik de enige?

Heb net Kurviger eens geprobeerd en is echt poepsimpel.  Bedankt voor de tip.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 169)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.