waar naartoe dit weekend ?

Home Forum Porsche Uitstappen waar naartoe dit weekend ?

• Maker
    Discussie
  • zij die last minute nog een bestemming zoeken om de *porsche uit te laten, kunnen het weekend van 19 tem 21 juli een tochtje maken met bestemming Olen. Bij goed weer valt er altijd wat te beleven op de Icarus luchtballonmeeting (vlakbij afrit 22 (Herentals-Oost) van de E313 snelweg Antwerpen – Hasselt). meer info hier

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 169)
    • Vroeger gebruikte ik Base-Camp of Mapsource maar allemaal te complex. Nu is er Kurviger, een zeer eenvoudige site om zelf uw route samen te stellen of, nog eenvoudiger, Kurviger doet dit zelf naar gelang het aantal kilometer dat je ingeeft, hoe bochtig dit moet zijn, enz, kortom peace of cake.
      http://www.kurviger.de/nl
      En dan natuurlijk de gemaakte route op een externe GPS zetten, zoals op het beste wat er momenteel is, de Garmin XT.
      Ik gebruik deze op de moto, in de Porsche, ja zelfs in mijn Mehari als we hier in de Kempen een ritje willen doen.

Uiteindelijk zelf iets in elkaar geflanst en mijn oude Zumo 550 gereanimeerd. Tocht van 600 km Lievegem, Ardennen, Lievegem.  Ik was niet helemaal tevreden van het parcours en heb aan een verbeterde versie gewerkt die ik zaterdag zal uitproberen. Ondanks de minpuntjes heb ik samen met de zoon echt wel heel veel plezier beleefd aan ons “Porscheken”. 

Aja, ik heb die unrestricted app ook al eens gedownload, maar ik weet niet of mijn gebruikelijk navigator hem al effectief gebruikt heeft.
          De developer is een Porschist trouwens 🙂

Bedankt Godspeed, ziet er inderdaad zer goed uit.

Zou de gratis app Unrestricted eens proberen. Is van een Vlaamse Porscherijder, en er zijn tal van Ardennenroutes in de app te vinden.

Home

Ik zou zaterdag vanuit Lievegem richting Ardennen willen trekken en daar een toerke doen van 200 – 300 km. Heeft er iemand eventueel iets op GPX staan dat ik zou kunnen gebruiken ?

We zullen eens een toer plannen op een zondag vanuit Hasselt.
                  Free vroeg ook al om samen te rijden.
                  Nu nog wat warmte en zon !

[quote=”veloce” post=284382″]Vandaag mooie toer gedaan van Hasselt naar Heks en dan via Herstappen overv Tongeren naar Bilzen (ijsje bij de. McDo) en terug, rustig rijden, mooie landschappen en drie 911 Cabrios gegroet : iedereen trok er op uit ![/quote]

@Veloce
                    als je nog eens een mooie toer met vertrek in Hasselt op een zondag op de planning hebt staan, wil je dan effe roepen?
                    Als je iemand in de slipstream wil uiteraard? .

Gisteren ook nog een kort ritje (60 km) gemaakt door het Pajottenland, dak open en genieten van de zon 

Het was zalig cabrio weer nochtans gisteren namiddag
                        Zelf de 944 Turbo uitgelaten voor zo’n 40 km

PS: veel thumbs-up van andere cabrio en/of oldtimers rijders (behalve die in een 911 )

Voila, 125 km over grotendeels kleine Oostvlaamse baantjes gebold. Sleutelwoorden Sint-Blasius-Boekel, De Pinte en Laarne.

Onderweg 3 Boxsters gespot, waaronder een 718 met rode kap. Maar enkel een 986 in Eke had de kap naar beneden zoals het hoort bij zonnig weer en 13 graden! 

Klaar voor zomaar een zomerse winterrit

Vandaag mooie toer gedaan van Hasselt naar Heks en dan via Herstappen overv Tongeren naar Bilzen (ijsje bij de. McDo) en terug, rustig rijden, mooie landschappen en drie 911 Cabrios gegroet : iedereen trok er op uit !

@ BC: prelude for immunity on saturday only.

En hoe kunnen we deelnemen aan de targa twin peaks dit weekend ?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 169)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.