waar naartoe dit weekend ?

Home Forum Porsche Uitstappen waar naartoe dit weekend ?

• Maker
    Discussie
  • zij die last minute nog een bestemming zoeken om de *porsche uit te laten, kunnen het weekend van 19 tem 21 juli een tochtje maken met bestemming Olen. Bij goed weer valt er altijd wat te beleven op de Icarus luchtballonmeeting (vlakbij afrit 22 (Herentals-Oost) van de E313 snelweg Antwerpen – Hasselt). meer info hier

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 169)
    • Het seizoen van de meetings , evenementen en rondritten loopt zo stilaan op z’n einde. :think:

Komend week-end van 10 en 11 Oktober beloofd zonnig en droog te worden !
      Iemand een suggestie ? :driver:

PDS

Ik kom misschien eens kijken Wim. :up:

Wim

[quote=”Mikey” post=215474]Oldtimer in kasteel belvedere in Wommelgem
          Maar is niet enkel Porsche[/quote]

Wij staan met onze stand naast de Porsche stand daar. 8)
          Dus als iemand zin heeft in een drankje. :salut:

[quote=”Wout_RS” post=215476]Porsche Sport Cup in Francorchamps dit weekend,[/quote]
            Ben in Trois-Ponts voor enkele dagen, ik ga straks kijken en als ik kan zet ik straks enkele foto’s op het forum in een nieuwe rubriek.

Porsche Sport Cup in Francorchamps dit weekend,
              maar ook Chti Classics in het noorden van Frankrijk (Porsche Club Tourcoing) zondag

Oldtimer in kasteel belvedere in Wommelgem
                Maar is niet enkel Porsche

Een vriend zei me gisteren dat er nu zondag 13/09 iets te doen zou zijn in Antwerpen rond/met Porsche, maar had niet meer info. Iemand die iets meer weet over een evenement van Porsche in Antwerpen nu zondag ?

Zaterdag 15 augustus is er een kleine VW en Porsche meeting te Gullegem.
                    Vanaf 11u
                    Meer info hier: http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=124521

Zaterdag 15 augustus is er een kleine VW en Porsche meeting te Gullegem.
                      Vanaf 11u
                      Meer info hier: http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=124521

Ive

Idd, nu zondag linkeroever Antwerpen
                        Place to bé
                        Was er vorige editie en waren ongeveer 25 wagens, deze keer zullen het er al een pak meer zijn :wtf:

Ive

Idd, nu zondag linkeroever Antwerpen
                          Place to bé
                          Was er vorige editie en waren ongeveer 25 wagens, deze keer zullen het er al een pak meer zijn :wtf:

XXX

Sorrie Ruffie, morgen niet (trouwfeestje). Maar zondag naar ‘t stad hé. Meeting Antwerpen – Linkeroever :happydance:

XXX

Sorrie Ruffie, morgen niet (trouwfeestje). Maar zondag naar ‘t stad hé. Meeting Antwerpen – Linkeroever :happydance:

Nog iemand die morgen naar de Nürburgring Oldtimer GP gaat ?

Nog iemand die morgen naar de Nürburgring Oldtimer GP gaat ?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 169)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.