waar naartoe dit weekend ?

Home Forum Porsche Uitstappen waar naartoe dit weekend ?

• Maker
    Discussie
  • zij die last minute nog een bestemming zoeken om de *porsche uit te laten, kunnen het weekend van 19 tem 21 juli een tochtje maken met bestemming Olen. Bij goed weer valt er altijd wat te beleven op de Icarus luchtballonmeeting (vlakbij afrit 22 (Herentals-Oost) van de E313 snelweg Antwerpen – Hasselt). meer info hier

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 169)
  • Ive

nu zondag 9 augustus vanaf 10:00 meet en greet op Antwerpen linkeroever aan Plaasj cafée 😉

Ive

nu zondag 9 augustus vanaf 10:00 meet en greet op Antwerpen linkeroever aan Plaasj cafée 😉

Op 6 september is het voor de tweede maal een Drivr-rit. Vorig jaar reeds deelgenomen, en was er goed bevallen. Mooi en erg schappelijk geprijsde tourrit. Er waren toen véél Lotusjes aanwezg, helaas flink minder Porsches. Dus hopelijk gaan er dit jaar wat meer zijn. Heb mijn 968 CS alvast ingeschreven. Snel zijn is alvast de boodschap, want het resterende aantal plaatsen is blijkbaar beperkt.

link

Op 6 september is het voor de tweede maal een Drivr-rit. Vorig jaar reeds deelgenomen, en was er goed bevallen. Mooi en erg schappelijk geprijsde tourrit. Er waren toen véél Lotusjes aanwezg, helaas flink minder Porsches. Dus hopelijk gaan er dit jaar wat meer zijn. Heb mijn 968 CS alvast ingeschreven. Snel zijn is alvast de boodschap, want het resterende aantal plaatsen is blijkbaar beperkt.

link

:up: genoeg om uit te proberen :driver:

:up: genoeg om uit te proberen :driver:

[quote=”steri2311″ post=210071]Kan iemand mij een roadbook bolleke pijl van limburg door mailen om zo eens uit te testen? Heb steeds zelf wat ritjes uitgestippeld maar nog nooit met dit systeem gewerkt.[/quote]

deze stonden online bij de buren op PFnl: rit #1, rit #2, rit #3, rit #4, rit #5, rit #6, rit #7, rit #8, rit #9, rit #10.

[quote=”steri2311″ post=210071]Kan iemand mij een roadbook bolleke pijl van limburg door mailen om zo eens uit te testen? Heb steeds zelf wat ritjes uitgestippeld maar nog nooit met dit systeem gewerkt.[/quote]

deze stonden online bij de buren op PFnl: rit #1, rit #2, rit #3, rit #4, rit #5, rit #6, rit #7, rit #8, rit #9, rit #10.

@Deepee: thanks voor de roadbooks, hebben we weer iets om te doen in het weekend 😉

@Deepee: thanks voor de roadbooks, hebben we weer iets om te doen in het weekend 😉

[url=http://www.eifel-rallye-festival.de/en/home.html]
                          klik op de afbeelding voor meer info

[url=http://www.eifel-rallye-festival.de/en/home.html]
                            klik op de afbeelding voor meer info

@steri2311: ik heb er 2 gemaild, wel opletten onderweg want de routebeschrijving kan na een paar jaren achterhaald zijn.
                              de straatnamen staan er soms bij dus als je de GPS gewoon laat meelopen kan je wat gemakkelijker volgen.

@steri2311: ik heb er 2 gemaild, wel opletten onderweg want de routebeschrijving kan na een paar jaren achterhaald zijn.
                                de straatnamen staan er soms bij dus als je de GPS gewoon laat meelopen kan je wat gemakkelijker volgen.

Kan iemand mij een roadbook bolleke pijl van limburg door mailen om zo eens uit te testen? Heb steeds zelf wat ritjes uitgestippeld maar nog nooit met dit systeem gewerkt.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 169)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.