waar naartoe dit weekend ?

Home Forum Porsche Uitstappen waar naartoe dit weekend ?

• Maker
    Discussie
  • zij die last minute nog een bestemming zoeken om de *porsche uit te laten, kunnen het weekend van 19 tem 21 juli een tochtje maken met bestemming Olen. Bij goed weer valt er altijd wat te beleven op de Icarus luchtballonmeeting (vlakbij afrit 22 (Herentals-Oost) van de E313 snelweg Antwerpen – Hasselt). meer info hier

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 169)
    • Kan iemand mij een roadbook bolleke pijl van limburg door mailen om zo eens uit te testen? Heb steeds zelf wat ritjes uitgestippeld maar nog nooit met dit systeem gewerkt.

XXX

Top Dennis, leuke toer die jij gereden hebt.
        Dit weekend – 19/07 – is het FDW die een route in Luik heeft uitgestippeld met een massa aan tunnels in verwerkt… Hoe noemt dat evenement ook weer :happydance:

XXX

Top Dennis, leuke toer die jij gereden hebt.
          Dit weekend – 19/07 – is het FDW die een route in Luik heeft uitgestippeld met een massa aan tunnels in verwerkt… Hoe noemt dat evenement ook weer :happydance:

Hey Drip,

Bedankt voor de moeite! Maar we hebben ervoor gekozen onder ons 2 een toertje te maken.
            Finaal vertrokken om u30 in Antwerpen om dan via Wommelgem, Wijnegem, ‘sGravenwezel, St Job, Brecht, Wuustwezel, Zundert, Hoogstraten met halte voor, Rijkevorsel, Oostmalle, Viersel, Zandhoven, Halle, Schilde met halte voor dinertje met z’n 2, Wijnegem en terug tot Antwerpen te rijden. Was toch een mooi ritje van zo’n 125km.
            De Antwerpse kempen dus even verkent. Volgende rit die we plannen zal een keer de Mergellandroute van Wim zijn. Die wilden we eerst doen maar het was al wat laat om nog te vertrekken en tot ginder te bollen..
            Anyway, het bleek een actieve zondag voor de Porschisten gezien ik las dat de cars en coffee in Antwerpen blijkbaar een groot succes was geweest. De volgende editie van 9/08 proberen we erbij te zijn..

Gr

Denis

Hey Drip,

Bedankt voor de moeite! Maar we hebben ervoor gekozen onder ons 2 een toertje te maken.
              Finaal vertrokken om u30 in Antwerpen om dan via Wommelgem, Wijnegem, ‘sGravenwezel, St Job, Brecht, Wuustwezel, Zundert, Hoogstraten met halte voor, Rijkevorsel, Oostmalle, Viersel, Zandhoven, Halle, Schilde met halte voor dinertje met z’n 2, Wijnegem en terug tot Antwerpen te rijden. Was toch een mooi ritje van zo’n 125km.
              De Antwerpse kempen dus even verkent. Volgende rit die we plannen zal een keer de Mergellandroute van Wim zijn. Die wilden we eerst doen maar het was al wat laat om nog te vertrekken en tot ginder te bollen..
              Anyway, het bleek een actieve zondag voor de Porschisten gezien ik las dat de cars en coffee in Antwerpen blijkbaar een groot succes was geweest. De volgende editie van 9/08 proberen we erbij te zijn..

Gr

Denis

XXX

Denis, we houden een plekje voor u vrij in Antwerpen, rond 12:00u kan je evengoed iets smullen daar.
                Bovendien hebben we gedaan gekregen dat je met Porsche sleutel korting krijgt… Met de Porsche naar daar en dan iets eten, noemt TOTMBO dat geen quality time???
                Da’s altijd meegenomen hé.
                :engeltje: :engeltje: :engeltje:

XXX

Denis, we houden een plekje voor u vrij in Antwerpen, rond 12:00u kan je evengoed iets smullen daar.
                  Bovendien hebben we gedaan gekregen dat je met Porsche sleutel korting krijgt… Met de Porsche naar daar en dan iets eten, noemt TOTMBO dat geen quality time???
                  Da’s altijd meegenomen hé.
                  :engeltje: :engeltje: :engeltje:

Bedankt voor de tips mannen!
                    We vinden zeker onze gading…

Ik had gehoopt naar de cars en coffee in Antwerpen te gaan maar in de voormiddag ben ik helaas bezet..
                    Anderszijds moet ik misschien ook nog een beetje “kwalitietaaim” voorzien met mijn vrouwtje gezien de voorbije drukke periode die we doormaakten.. Wellicht opteren we daarom voor een solo ritje..

Ik laat jullie wel weten wat het geworden is..

FIjn weekend allen!

Bedankt voor de tips mannen!
                      We vinden zeker onze gading…

Ik had gehoopt naar de cars en coffee in Antwerpen te gaan maar in de voormiddag ben ik helaas bezet..
                      Anderszijds moet ik misschien ook nog een beetje “kwalitietaaim” voorzien met mijn vrouwtje gezien de voorbije drukke periode die we doormaakten.. Wellicht opteren we daarom voor een solo ritje..

Ik laat jullie wel weten wat het geworden is..

FIjn weekend allen!

Wim

Al ideen in overschot. 😉

Wim

Al ideen in overschot. 😉

Als je dan toch naar Limburg wil rijden, rij dan effe door naar Wallonie en ga in de Ourthe streek rijden. Je gaat u dat niet beklagen !

Als je dan toch naar Limburg wil rijden, rij dan effe door naar Wallonie en ga in de Ourthe streek rijden. Je gaat u dat niet beklagen !

Wim
                                Wim
                                15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 169)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.