waar naartoe dit weekend ?

Home Forum Porsche Uitstappen waar naartoe dit weekend ?

• Maker
    Discussie
  • zij die last minute nog een bestemming zoeken om de *porsche uit te laten, kunnen het weekend van 19 tem 21 juli een tochtje maken met bestemming Olen. Bij goed weer valt er altijd wat te beleven op de Icarus luchtballonmeeting (vlakbij afrit 22 (Herentals-Oost) van de E313 snelweg Antwerpen – Hasselt). meer info hier

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 169)
    • mocht je inspiratie van het moment je nergens heen brengen dan heb ik nog tal van roadbooks liggen van noorderkempen tot haspengouw. de meeste in de vorm van bolleke pijl, maar er zitter er ook tussen met straatnamen.

ofwel ga je tegen het middaguur naar de cars en coffee en Antwerpen om er met je vrouwtje lekker te gaan eten en daar zitten vast nog andere liefhebbers om samen nog een rondrit te doen in de namiddag

als je toch solo wil gaan zijn er ook tal van autoroutes die met bordjes uitgestippeld staan zoals deze:

ofwel staan er nog een paar op het wereldwijdeweb: voorkempen, drielandenpunt of kastelen in haspengouw

mocht je inspiratie van het moment je nergens heen brengen dan heb ik nog tal van roadbooks liggen van noorderkempen tot haspengouw. de meeste in de vorm van bolleke pijl, maar er zitter er ook tussen met straatnamen.

ofwel ga je tegen het middaguur naar de cars en coffee en Antwerpen om er met je vrouwtje lekker te gaan eten en daar zitten vast nog andere liefhebbers om samen nog een rondrit te doen in de namiddag

als je toch solo wil gaan zijn er ook tal van autoroutes die met bordjes uitgestippeld staan zoals deze:

ofwel staan er nog een paar op het wereldwijdeweb: voorkempen, drielandenpunt of kastelen in haspengouw

Hey vrienden,

Zondagnamiddag neem ik mijn vrouwtje mee op pad voor een ritje met de P.
          We zouden ergens in de Kempen of richting Limburg willen rondbollen…
          Iemand suggesties voor een mooie toer?

Alvast bedankt!

Groeten,

Denis

Hey vrienden,

Zondagnamiddag neem ik mijn vrouwtje mee op pad voor een ritje met de P.
            We zouden ergens in de Kempen of richting Limburg willen rondbollen…
            Iemand suggesties voor een mooie toer?

Alvast bedankt!

Groeten,

Denis

Er zullen verschillende drankstandjes zijn. Met mooi weer verwachten we erg veel volk, dan kan een VIP-behandeling wel plezanter zijn.
              Een goede vriend van me en voormalig Porsche-classic rallyrijder doet de VIP-bar op zaterdag. Onze chief instructor rijdt met een 997.
              Zaterdag help ik normaal gezien mee op de parking.

Lijkt me wel leuk om zaterdag eens af te komen.
                Is die bar dan alleen in de VIP-ruimte ?

Groeten,
                Rufie.

urselaviaSmallMobile.png

Voor de porchisten die nog geen plannen hebben; volgend weekend 27 en 28 juni is er een grootse vliegmeeting op de vliegclub in Ursel. De grootste sinds 1997. Er komen vliegtuigen en helikopters vanuit heel Europa. Er zullen demonstraties zijn en je kan meevliegen met een aantal toestellen. Wie zijn spaarvarken meebrengt kan zelfs een toertje maken in een Mustang uit WOII !
                  Toegang voor het grote publiek is gratis (wel 5€ parking)
                  VIP-kaarten kan je bij mij verkrijgen (speciale parking, meet & greet met de piloten, gratis drankjes en hapjes,…)

Wie zich bekendmaakt als porcheforummer trakteer ik op een drankje! Ik sta zondagnamiddag aan de bar 😉

alle info op: http://www.ebul.be/

Zag er inderdaad de moeite uit, mooie fotoreportage. Bedankt!

hier nog een korte reportage van de lokale TV zender over de Coppa Classic Days te Westerlo – 2de editie 13 en 14/06/2015:

[url=http://rtv.be/artikels/oldtimers-vinden-mekaar-onder-stralende-zon-a10196]

De 1ste dag van de Coppa Classic Days in Westerlo was schitterend !
                        De 2de editie had al dubbel zoveel deelnemers vergeleken bij hun start vorig jaar en er staan morgen voor de 2de dag nog eens meer dan 300 wagens ingeschreven. Een dikke pluim voor de organisatie die hiermee het goede doel stevig steunt!

coppaMozaiek.jpg

meer XL foto’s: KLIK

Gisteren kijkje gaan nemen bij Porsche Gelderland.
                          Echt gezellig en prachtige modellen gezien :
                          Alle foto’s vind je hier : https://www.facebook.com/RUFIEevents

Groeten,
                          Rufie.

ik ga straks hier is een kijkje nemen

Beste oldtimerliefhebber,
                            Noteer alvast in je agenda: Vintage Planet opent op vrijdag 5 juni vanaf 17h00 zijn poorten!
                            Waar? Zutendaal, Zevenputtenstraat 22.
                            Vrijdagavond 5 juni, zaterdag 6 en zondag 7 juni ben je van harte welkom om deel te nemen aan de meest unieke oldtimermarkt van het land. De inkom is gratis!
                            Als je ervan overtuigd bent dat je een mooie klassieker wil verkopen, of als je eraan denkt een klassieker te kopen, dan ben je bij ons op de juiste plaats.
                            De VZW Vintage Planet brengt verzamelaars rechtstreeks in contact met andere verzamelaars. Dit zullen we in de toekomst elk weekend doen op vrijdag vanaf 17h00, elke zaterdag vanaf 10h00 tot 18h00 en de eerste zondag van de maand van 10h00 tot 18h00.
                            Ter plaatse is catering en animatie voorzien voor de deelnemers.

C&C te Buggenhout 7 Juni 2015

van de TACB website

Op 7 juni blinken we onze bolide’s nog eens op en gaan we de groene toer op te Buggenhout.

Er is koffie en koffiekoeken voorzien voor al wie geinteresseerd is in het reilen en zeilen van de clubwerking.

Wil je wat meer weten over onze fantastische auto’s, wil je een kijkje nemen onder onze motorkappen of gewoon een dagje weg…

Dan is het nu het moment.
                              [b]
                              Wanneer….7 juni 2015 vanaf 11 u tot…..

Waar…..Parking Buggenhoutbos aan Taverne “De Groene Wandeling Kasteelstraat 189 9255 Buggenhout[/b]

En andere Porsche’s / nice cars zijn natuurlijk ook welkom

@DeePee: goeie tip die bfov. Blijkbaar is er een GT parade tijdens de blancpain op Zolder.

http://bfov.be/images/events/2015/parade_zolder_g%C3%A9n%C3%A9ral_NL_OLDTIMER.jpg

[quote=”Rufie” post=206694]Ik had ook geen uitnodiging.
                                  Je kan gewoon registreren op site van de garage. Kreeg na paar minuten al een bevestiging.
                                  Willen ze verkopen of niet ? :-)[/quote]

In Nederland waait er een volledig andere wind dan in Belgie, dat is 100% zeker !

Daar willen ze inderdaad nog auto’s verkopen en overnemen. In Belgie zijn autos wat lastiger verkrijgbaar, of zelfs uitverkocht. Bij vraag naar overname wordt je op sommige plaatsen soms bijna uitgelachen.

Wat daar de reden van zou ik eens graag weten. Of het grootdoenerij is van d’Ieteren, of de hoogmoed voor de val, of dat d’Ieteren gewoon een door PAG achtergesteld kindje aan het worden is … ? Ik weet het niet …

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 169)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.