Waar onderdelen online bestellen ?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Waar onderdelen online bestellen ?

• Maker
    Discussie
  • Ik ben een lijstje aan’t maken met dingetjes die ik wil bestellen en zelf kan vervangen, zoals :

– derde remlicht ( niet die in de spoiler )
    – sigarettenaansteker ( het hele ding )

Welke webshops zijn gekend, en goed bevonden ? Er zal vast nog wel wat bijkomen….

Ik kan ook gewoon naar Porsche gaan, natuurlijk :think:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
    • [quote=”Harley G” post=191171]Boxstertje is tevreden :)[/quote]
      :applaus: te zien aan haar staartje ? het doet goed hè, zo zelf onder je auto liggen sleutelen. voor mij bestaat er geen betere anti-stress remedie.
      gelukkig zijn ook bij mij de klussen niet zo ingrijpend als bijv. igordiver ze doet, maar snel opgeven

Met dank aan deepee voor het leveren van de correcte benaming van het onderdeel tijdens oldtimers 4 specials 😳

image_2014-12-29.jpg

image_2014-12-29-2.jpg
        Boxstertje is tevreden 🙂

Maar uiteindelijk wel besteld geraakt, hé deepee. :engeltje:
          Nu nog plaatsen….misschien nog dit jaar :mrgreen:

mooi aangerijpt sedert oldtimers for specials in westmalle :coolness:

Wat vond ik daarnet natgeregend/gesneeuwd aan de achterdeur…..;)

image_2014-12-27.jpg

En Porsche approved! 🙂

Ik ken die kerel van ergens, ik was afgelopen zondag nog samen met de jongste zoon aan zijn vijver. Comomeer of zoiets noemen ze dat. Maar hij was niet thuis, volgens zijn kersverse vrouw had die telefoon gekregen van iemand die een nieuw spuitbus had en hij wou zijn contactpunten smeren…
                  Voila ne foto… van zijne vijver…

image_2014-12-23-4.jpg

Ik ben fan!! *luv 8)

:up:

PB

Ik zou de Turbo ineens in knalroze laten spuiten! :lekker: Vanmorgen nog een knalroze BMW X6 gezien Luxemburg city….waarom gene Turbo dan, eh :drink:

PB

What else.

‘t was weeral de horloge die het ‘tem deed denk ik …

Ach…
                                (pinkt een traantje weg)
                                Hier had hij nog haar…

Porsche019.jpg

Was dat niet rond Pasen?

image_2014-12-23-3.jpg

ze gebruikten toen wel andere nicknames… ze dachten dat we nooit zouden achterkomen… :happy:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.