Waar onderdelen online bestellen ?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Waar onderdelen online bestellen ?

• Maker
    Discussie
  • Ik ben een lijstje aan’t maken met dingetjes die ik wil bestellen en zelf kan vervangen, zoals :

– derde remlicht ( niet die in de spoiler )
    – sigarettenaansteker ( het hele ding )

Welke webshops zijn gekend, en goed bevonden ? Er zal vast nog wel wat bijkomen….

Ik kan ook gewoon naar Porsche gaan, natuurlijk :think:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
    • Ik herinner me nog een oude post waarin ze elkaars p…. bewonderen :mrgreen: :happy:

PB

That’s the spirit, samen komen we er wel. :coolness:

en wat niet is kan nog komen :mrgreen:

[quote=”911cabriog50″ post=190340]dat begint hier op een datingsite te trekken :coolness:[/quote]

Als je wil toetreden moet je je niet voorstellen.
            Je moet wel dit meebrengen :
            image_2014-12-23-2.jpg

en liefst ongebruikt… .

[quote=”PatrickB” post=190339]Mush heeft me nog nooit teleurgesteld. :happydance:[/quote]
              Good times! :coolness:

dus je bent gewaarschuwd :sarcastisch

dat begint hier op een datingsite te trekken :coolness:

PB

Tussen ons gezegd en gezwegen, Mush heeft me nog nooit teleurgesteld. :happydance:

Oei, ik vermoed dat je bedoelt “Mushroom, je zou ver schieten” 😯 Merk ik daar enige teleurstelling? :think:

PB

Je zou verschieten. :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

‘k wist niet dat PatrickB en Mushroom mekaar zo goed kenden … :mrgreen:

PB

@Mush, in jouw poep gaat het veel vlotter. :first:

PB

@peter, “online” bij Porsche kan enkel via mail.
                              Je kan uiteraard ook via de telefoon bestellen
                              en meestal kan je het dan de dag nadien afhalen bij hen. 😉

:applaus: :respekt:
                                Daarna: een reflector in de Jubi zijn poep! :mrgreen:

PB

Rocco tja…

En het is omdat een 4S reflector niet zomaar zonder slijp en laswerken op een Turbo past,
                                  anders had ik die er ook met alle plezier er opgeflikkerd gehad. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.