- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
2 december 2008 om 03:02
hi forumerianen,
ik rij al ongeveer 4 jaar rond in m’n vrije tijd in een 911sc met 964 ombouw, geweldige wagen, maar door omstandigheden (werverfractuur en tussenwervelschijf geplet) is deze wat hard geworden op z’n 17′ velgen. Lang verhaal kort maken: ik ben eens gaan kijken naar een 968 cabrio van 93, en die is toch wel een deel zachter, vooral op z’n 16″ standaard velgen. Dus ik overweeg de aankoop naast m’n 911.
de wagen heeft wel al 140.000km gelopen, en heeft hier en daar wat serieus cosmetisch werk nodig. keuring is ok en carpass zit er bij.
Wat mij opviel was dat de koppeling redelijk stroef ging, en de motor toch een redelijk bromgeluid maakte, zowat trillingen produceerde. Op zich kwam er geen blauwe rook uit, gaf geen slechte geur, hoorde ik geen kleppen tikken, en reed hij wel goed.
Ik heb geen olielekken gezien, alles leek mij ok, MAAR ik ken deze wagens ook niet echt, en weet niet goed waar op te letten.Iemand tips en ook een idee wat de richtprijs van deze wagens zowat is, want ik vind uiteenlopende prijzen op het net.
alvast bedankt.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.