Waar rijden we naar toe op een mooie zondag.

Home Forum Porsche Uitstappen Waar rijden we naar toe op een mooie zondag.

• Maker
    Discussie

• Wim

Carrera4s schrijft:

Wie heeft er zin en tijd om zondagnamiddag nog wat rond te toeren in dezelfde streek ?

Ze voorspellen droog en zacht weer, ik trek er in elk geval nog eens op uit, zou leuk zijn met nog enkele Porscherijders als gezelschap.

Ik lees wel of er interesse is en dan spreken we verder af !

Voorstel : 14u

Naar aanleiding van de spontane post van Carrera4s, en de reacties daarop, leek het mij leuk om daar een apart draadje voor aan te maken.
      Hier kun je dan de oproep plaatsen en met andere forummers af spreken voor een toerke.
      8)

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
      • Hier ook interesse voor 1 Mei. :drink:

Yep, ik kom af :driver:

C58D8081-A0E9-46C6-8B49-0AEE56B8978C.jpeg

@DeePee : VERY interested ! keep me posted (maar niet via pm hier opt forum, want die van mij is helemaal op hol geslagen denk ik, krijg niks meer binnen behalve vorige week eentje van 2015) !

Misschien heeft de PIWI ook wel goesting ? En Rollie ?

Voor degene die niet weten waar naartoe op dinsdag 1 mei.

http://www.tcterlinden.be/node/133

no can do… Greg Van Avermaet Classic met vertrek en aankomst aan Donkmeer.

keuze tussen 85, 115 of 150km

Een mini -meet met Cars&coffee ( leuke babbel) of een rit ? voor het eerste ben ik te vinden , voor het tweede pas ik logischerwijze

iemand zin in een mini-meet op 1 mei ‘s namiddag ergens tussen Grobbendonk en Heist o/d Berg ?

Yep, softwindow targa’s bestaan ook bij andere merken 😎 KLIK

PS watsgebeur met jouw avatar ??

Sssssttttt……heb jij een Targa?
                          Ik had vandaag een familiefeest dat ik mee organiseerde maar ben wel 1,5h verdwenen om de Boxster te gaan halen en dan nog wat te toeren met de missess. (Er was een zekere druk….)
                          Nu zal het weer ff duren…..

vanmorgen een retourtje gereden naar Bochum om onderdelen te halen. bij de terugrit heerlijk weer (20°C op 8 maart !!) om met een targa te bollen :driver: .
                            foto’s van de vangst zijn binnenkort te zien in mijn 993 RS project topic.

ik houd het forum in het oog. 14u oostende zal sowieso al lastig zijn voor mij.

maar ik lees het wel, wens jullie een mooie tocht toe (gelijk of ik erbij kan zijn of niet 🙂 )

gr

Ik reageer zoals alle anderen verder op het andere topic. normaal tot morgen 14u ergens 🙂

Anoniem

Bedankt Wim ,zal nu mssch overzichtelijker zijn .

Een mooi ritje kan eventueel zijn vertrekken in Oostende ,zo naar Brugge ,om daarna richting Torhout te gaan ,vervolgens Koekelare ,Diksmuide ,langs de ijzer ,Reninge,eventjes Oost en West-Vleteren ,Poperinge ,Roesbrugge,Stavele ,Pollinkove ,Lo ,langs de vaart naar Veurne ,evt nog Alveringem .Daarna Veurne ,pervijze ,schore ,Leffinge ,Oostende .
                                Gewoon een voorstel .
                                Funny.

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.