Waar tapijtenset kopen ?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Waar tapijtenset kopen ?

• Maker
    Discussie
  • Restauratie van de 911 vlot goed, motor zit er terug in enz. Tijd om aan het interieur te beginnen. Eerste is de volledige tapijtenset vervangen door nieuwe. Op mijn zoektocht kom ik tapijten tegen bij Lakewell.com , maar als ik de versie in beige neem, dan kom ik op … 696 euro + btw. En dat moet ik alles natuurlijk nog zelf plaatsen. Is dat echt de richtprijs van zo’n set (19 stukken blijkbaar) ? Hebben jullie eventueel andere adressen ? Ik wil daarom niet de goedkoopste want de kwaliteit moet er zijn, maar wil wel zeker zijn dat dit een correcte prijs is.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • 123

zoveel te beter.. totaal niet gezien, die naam klinkt nie belgisch 😀

Vertrijk / Willebringen
        Juist achter Leuven

Pond? Lakewell zit gewoon de kanten van Tienen hoor 🙂

123

de pond staat laag, tis de moment 😀

Ik was 750ex kwijt voor de tapijtset omdat het de RS-versie was,
              en dan nog 660ex voor het plaatsen bij hen.

‘t is 700+BTW dus 840 . Maar je hebt waarschijnlijk wel gelijk. ‘k Wil gewoon zeker zijn dat ik de beste koop doe (ttz goede kwaliteit voor goede prijs, daarom niet de goedkoopste want als ik optel wat ik al uitgegeven heb (en nog moet uitgeven) aan de wagen dan zal het daar niet meer op aankomen)

ik had ze in mn vorige 911 🙂
                  super kwaliteit en door hen laten plaatsen

123

700 euro voor alle tapijten lijkt me toch niet zo craycray voor iets dat op aanvraag gemaakt wordt voor je.

Kijk maar eens wat bv gewone vloermatten set kosten..

Iemand die interieurs op maat maakt en voor je plaatst zal het denk ik niet goekoper doen… Meer nog, ik denk dat die gewoon bij lakewell zal bestellen en ze er met winst marge op tapijt + uurloon zal inleggen.

Heb nog geen lakewel tapijten gezien, maar als de kwaliteit goed is zou ik voor 700 euro er geen probleem qua prijs in zien. en ik denk wel dat het in orde zal zijn als je ziet dat het een deftige website is en ze garantie op kwaliteit bieden.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.