- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
24 oktober 2014 om 14:50
Hallo,
Even mezelf kort voorstellen, heb zoals de meeste leden op dit forum van kleinsaf een passie voor Porsche. Heb er een pak in mijn bezit …weliswaar schaalmodel 1/18 🙂
Wil graag concrete stappen zetten naar een levensgrote 911 oldtimer maar weet begot niet waar te beginnen. Uiteraard zie ik heel wat aanbod passeren op allerlei biedingsites maar wil toch vooral in vertrouwen aankopen en mij ervan gewissen dat het achteraf de juiste keuze was. Ikzelf heb 2 linkerhanden dus uiteraard spreken we hier over een wagen in behoorlijke staat. Mijn voorkeur gaat uit naar een Targa van eind de jaren 70 maar dat heeft meer te maken met mijn helaas beperkte budget en mijn persoonlijk bouwjaar. Dit is echter een eerste richting gesteund op een stukje nostalgie, wellicht kunnen jullie mij helpen/adviseren in het verdere verloop van mijn beslissingsproces en misschien sturen jullie mij wel een totaal andere richting uit!
Alvast bedankt!
CDG
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.