- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door .
-
Discussie
-
1 december 2015 om 11:39
Nu het slechte weer echt wel begonnen is, en de P al vanaf dat ik hem kocht lekker warm binnen staat in men garage terwijl er buiten twee andere daily’s staan te bibberen, waarvan ééntje splinternieuw en wss in januari de andere ook nagelnieuw, wou ik even informeren wat jullie doen…
Zat al met idee om volledig gesloten carport te plaatsen, om de P in te stallen maar zie er een beetje tegen op omdat ik niet zeker ben dat ik op termijn de P wel ga houden en het toch al snel veel geld zou kosten om iets deftig te plaatsen. vandaar dat ik er eerder voor te vinden ben om hem ergens in de buurt (regio Zemst en omstreken, te laten overwinteren waar ik weet dat hij veilig, warm en droog staat en de huurprijs aanvaardbaar is. en ik eraan kan bij mooi weer in de wintermaanden.
heb geen zin om de eerste de beste garagebox te huren want voor hetzelfde geld is hij binnen de kortste keren weg :bounce:iemand tips?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.