Waar veilig de 911 laten overwinteren?

Home Forum Zeverhoekje Waar veilig de 911 laten overwinteren?

• Dit onderwerp bevat 12 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Gert.
  • Maker
    Discussie
  • Nu het slechte weer echt wel begonnen is, en de P al vanaf dat ik hem kocht lekker warm binnen staat in men garage terwijl er buiten twee andere daily’s staan te bibberen, waarvan ééntje splinternieuw en wss in januari de andere ook nagelnieuw, wou ik even informeren wat jullie doen…
    Zat al met idee om volledig gesloten carport te plaatsen, om de P in te stallen maar zie er een beetje tegen op omdat ik niet zeker ben dat ik op termijn de P wel ga houden en het toch al snel veel geld zou kosten om iets deftig te plaatsen. vandaar dat ik er eerder voor te vinden ben om hem ergens in de buurt (regio Zemst en omstreken, te laten overwinteren waar ik weet dat hij veilig, warm en droog staat en de huurprijs aanvaardbaar is. en ik eraan kan bij mooi weer in de wintermaanden.
    heb geen zin om de eerste de beste garagebox te huren want voor hetzelfde geld is hij binnen de kortste keren weg :bounce:

iemand tips?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Hela, ik heb al effe een optie bij Walter!
      Als ik vergunning kan krijgen komt er een dubbele garage bij thuis. Tot dan moet ik beroep doen op fantatische mensen zoals Walter! Ik dien enkel in natura te betalen volgens Andrea….. :up:

Mijn garage zou de properste zijn van het land 😀

daar twijfel ik geen seconde aan, je hebt een collectie om jaloers op te zijn :respekt:

het zou nochtans zomaar kunnen dat hij/zij zich hier in goed gezelschap voelt en zeer node weer huiswaarts zou keren :mrgreen:

[quote=”deepee” post=223233]zou ik een alleenstaand geval zijn als ik je 50 euro/mnd bied om hem hier bij mij bij in de garage te stallen tijdens de winter :popcorn:[/quote]

:happy: en je hebt hem nog niet irl gezien :lekker: :popcorn: :driver:

@Drip: heb hun een mailtje gestuurd :salut:
                is dat hetzelfde als porsche rescue? die zitten ook toch in Kontich.

Wegdoen, tja, zou wss het domste zijn dat ik zou kunnen doen zeker na alle kosten die ik eraan gedaan heb, en vooral de smile die op men gezicht te zien is als ik achter het stuur kruip :driver: maar als ik op termijn geen oplossing vind voor men plaatsgebrek weet ik het nog niet hoor :bounce:
                heb geen zin om 1200 euro per jaar te betalen om hem ergens weg te zetten :hail:

XXX

Misschien Boxterwalter voor 45,- :popcorn: Per afbod…

zou ik een alleenstaand geval zijn als ik je 50 euro/mnd bied om hem hier bij mij bij in de garage te stallen tijdens de winter :popcorn:

XXX

Check eens 911 motorsport, hebben een website, zitten in Kontich e hebben ruimte…

eeeuuuhm, ….niet zeker of je ‘m op termijn wel gaat houden …. BEN JIJ GEK !!!! 👿

@Ive, moest ik een garage vinden voor 50 euro in de buurt van waar ik woon zou ik het zeker doen maar hier is dat niet te vinden althans geen droge… anderzijds vind ik 100 euro voor stockage bij professionals wel duur

@youyou
                        , denk dat de kans groot zou zijn als ik op jouw aanbod inga, ik je wel meermaals zou kunnen tegenkomen als ik met de daily op de baan ben :drink:

living uitbreken, porsche in living en je hebt weer plaats in je garage voor een daily :first:
                          Zeg nu nog eens dat het forum niet deugd 😀
                          Anders heb ik nog een plaatsje in mijn garage maar moet wel je sleutels hebben om hem af en toe buiten te zetten om deze garage te kuisen :mrgreen:

http://nl.mustknowhow.com/tag/low-budget-garage-alternatieven
                          zelf zou ik het niet doen maar wel bij een familielid of zo die plaats heeft.

Ive

garagebox zoeken waar er een aantal achter een gemeenschappelijke poort staan (2 poorten dus)
                            stuurslot op de P
                            batterij uit de P halen als hij langtijdig (overwinteren) gestald wordt en dan zou ik hem persoonlijk ook op pootjes zetten en de wielen er af nemen en thuis stallen.

Ik weet het, een heleboel maatregelen, maar dan ben je toch een stuk zekerder dat hij niet verdwijnt, en voor een 50euro per maand vind je toch al een garagebox

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.