waar vind ik een goeie Porsche cover voor mn SC?

Home Forum Porsche Talk waar vind ik een goeie Porsche cover voor mn SC?

• Maker
    Discussie

• Steven Janssens
    Deelnemer

Hello, ben op zoek naar een mooie cover om mn SC in te laten slapen tijdens de winter, in mijn garage. Tijdje terug was ik te laat met die superdeals van dat bedrijf uit UK. Stond hier toen ook ergens op het forum. Iemand ervaring met leveranciers / merken? Kostprijs meestal rond de 250 Euro zie ik?

thanks voor tips !

steven

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • PM

Tevreden van de cover? Ik overweeg ook om eentje aan te schaffen. Ook zal ik problemen hebben met de lader vrees ik. Nu heb ik eentje met klemmen die rechtstreeks op de batterij zitten. http://www.auto5.be/nl/product/automatische-lader_890749.html
        Deze zal waarschijnlijk niet meer passen vrees ik.

Ja zover had ik nog niet nagedacht 😀

of je kan er aan een fractie van de prijs een metertje rood/zwarte luidsprekerdraad tussen solderen en sealen met krimpkous
            als ik draad aan elkaar soldeer dan knip ik de eindjes nooit even lang, als extra beveiliging tegen kortsluiting:

Ik heb zo een ctek verlengkabeltje gekocht 😉

44319gr.jpg

[quote=”Ghost” post=207011][quote=”Hellraiser” post=207000]
                Ben alleen nog aan het denken wat ik nu met m’n druppellader moet aanvangen die altijd op de voorruit ligt te pronken…[/quote]

Ik doe mij kofferklep open en leg de draad net buiten de kofferrubber.
                Trek die tot aan mijn koplamp, draadje past net tussen lamp kofferklep en bumper.
                De lader ligt dan op de grond en de hoes past nog netjes over de Porsche.
                Als de tekst te moeilijk is zal ik straks een foto posten als je dat wenst.[/quote]

Nee snap het wel, alleen weet ik niet of de draad van m’n ctek daar lang genoeg voor is 🙂
                Zal het dit weekend eens proberen als ik hem terug heb 😉
                Thx!

[quote=”Hellraiser” post=207000]
                  Ben alleen nog aan het denken wat ik nu met m’n druppellader moet aanvangen die altijd op de voorruit ligt te pronken…[/quote]

Ik doe mij kofferklep open en leg de draad net buiten de kofferrubber.
                  Trek die tot aan mijn koplamp, draadje past net tussen lamp kofferklep en bumper.
                  De lader ligt dan op de grond en de hoes past nog netjes over de Porsche.
                  Als de tekst te moeilijk is zal ik straks een foto posten als je dat wenst.

Zal ik doen 😉

je druppellader kan toch gewoon op diezelfde plek blijven liggen Johan.
                      en wil je bij Gert eens informeren of hij ook maathoezen heeft voor een jagwar XKE series 1,5?

Ik ga zaterdag bij Gert eentje ophalen voor de 996, heb er eentje zonder logo besteld want vond het
                        er een beetje goedkoop uitzien 🙂 (volgens Gert is het dezelfde leverancier dan van de originele Porsche-hoezen,
                        alleen mogen zij het 3D Porsche-logo niet gebruiken voor de gewone klanten)
                        ‘k had er graag eentje gehad met het Turbo-logo op, maar dat kan ik er nu zelf laten opdrukken 🙂
                        Ben alleen nog aan het denken wat ik nu met m’n druppellader moet aanvangen die altijd op de voorruit ligt te pronken…

[quote=”Wout_RS” post=206977]… Zijn er dikwijls solden bij Carnewal?[/quote]

ik kan niet zo direct zijn post en dito datum terugvinden waarop hij een deeltje van z’n stock aan forumprijzen verkocht heeft 😥

[quote=”Gette” post=191215]Carnewal :up:[/quote]
                            +1

Merci!

Zijn er dikwijls solden bij Carnewal?

Yep, de pasvormen zijn zo verschillend dat het zonde zou zijn. gewoon FF wachten ofwel toeslaan als je een hoes aan soldenprijs kan vinden en dan een paar maanden opbergen.

Is er veel verschil tussen de hoezen voor wagens met/zonder spoiler?

Zou graag al een hoes over de wagen leggen, maar zou de spoiler pas over enkele maanden wegdoen.
                                  Zou de hoes dan veel te groot zijn of veel verschil maken?

Ik heb deze hoes (zie foto) gekocht bij Van Oers :

[URL=http://s470.photobucket.com/user/hansdegeytere/media/Porsche%20911%20Carrera/P1050201_zps98af21ef.jpg.html][IMG]http://i470.photobucket.com/albums/rr65/hansdegeytere/Porsche%20911%20Carrera/P1050201_zps98af21ef.jpg[/IMG][/URL]

Mag weg, heb de wagen niet meer (gestolen 🙁 ), om deze thread niet te vervuilen maak ik een nieuwe aan bij de “Te Koop” sectie.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.