waar vind ik een goeie Porsche cover voor mn SC?

Home Forum Porsche Talk waar vind ik een goeie Porsche cover voor mn SC?

• Maker
    Discussie

• Steven Janssens
    Deelnemer

Hello, ben op zoek naar een mooie cover om mn SC in te laten slapen tijdens de winter, in mijn garage. Tijdje terug was ik te laat met die superdeals van dat bedrijf uit UK. Stond hier toen ook ergens op het forum. Iemand ervaring met leveranciers / merken? Kostprijs meestal rond de 250 Euro zie ik?

thanks voor tips !

steven

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • Jan

Ik heb onlangs een carcover gekocht bij Van Oers Group uit Essen tijdens RS Fest in Rosmalen.
        Zij gaven toen een korting tijdens de beurs. Ik geloof dat zij ook staan op Interclassics in Maastricht.
        http://www.autohoezen.com/assortiment.php?page=9&lang=nl

De vorige hoes die ik daar gekocht heb een aantal jaren terug was voor de healey en ben daar uiterst tevreden van.

Volgens mij zijn de autohoezen van Carnewal identiek als deze van Van Oers Group!

Attachments:
        • DSCN3363Small.jpg

Ik heb nog een rode hoes (met gekleurd logo) liggen van m’n ex 3.2 Carrera (zonder spoiler). Indien interesse PM je me maar 🙂

Volgens mij kan je nog een originele cover bij Porsche zelf krijgen.
            Zelf 2 jaar geleden één aangeschaft voor de 996.
            Zit al paar dagen te denken, nog effe poetsen en dan mooi pyama er over voor de komende maanden…

Kan iemand me zeggen waar ik ze ongeveer vind op de site van Carnewal?

Carnewal TOP
                  Al onze hoezen komen van bij hem.
                  3 weken geleden nog 1 besteld voor xk120

Hier ook Carnewal hoes :up: :up:

Hier ook hoes vzn Carnewal over de sleeping beauty.
                      :beer:

Verstuurd met Tapatalk

+1 carnewal ik dacht dat hij er mooie in Gulf kleuren heeft,ik heb de mijne lang geleden origineel bij Porsche gekocht. :drink:

Tom

Bij Parts-wise hebben ze er ook originele… Ik ken wel de kwaliteit niet… Het zijn mogelijk dezelfde als bij carnewal.. Heb eens een offerte gevraagd
                          Iemand ervaring met deze hoezen?

Carnewal :up:

dat was idd dat bedrijf waar in een eerdere post over werd gesproken. Toen een soort clearance sale… Heb hen ondertussen gemaild.

Ik kocht de mijne (weliswaar voor een 997 4S cabrio) bij Carnewal. Ben bijna zeker dat hij ook voor andere modellen iets liggen heeft. Contacteer hem even en je hebt het antwoord (en kwaliteit).

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.