waar vind ik info omtrent rondritten Vlaanderen ?

Home Forum Porsche Uitstappen waar vind ik info omtrent rondritten Vlaanderen ?

• Maker
    Discussie
  • Hallo…

redelijk nieuw lid op het forum, moet nog wat wegwijs gemaakt worden merk ik…

Gisteren zat ik (regio Meetjesland) in mijn tuintje en zag héél wat prachtige 911’s passeren…geen toeval dat
    de concentratie zo hoog was…het moet een georganiseerde rondrit zijn geweest specifiek voor Porsches…

Nu, als nieuw lid (wagen komt deze week aan…) vraag ik me dan af: waar had ik op voorhand die rondrit teruggevonden op het forum ?
    Bestaat er ergens een jaarkalender of zo ?

mvg

Gert

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Onze activiteiten worden (niet altijd) gepubliceerd via dit forum.
      Onze site raadplegen helpt natuurlijk ook.

We nodigen sinds dit jaar ook niet-leden uit om mee te rijden mits kleine meerprijs.

maar weinig P-clubs staan met hun events op PFB, maar ze zouden beter moeten weten …
        als je een account hebt kan je via FB heel wat terugvinden of op de site van oldtimerweb.

[quote=”Sensa911″ post=208705] … misschien nog een goed idee om er eentje te maken en ten voordele van het forum te verkopen!!!!!!!!!!!!!!! [/quote]

daarvoor is er in 12 maanden voldoende grafisch materiaal te vinden/plukken op PFB. en ik meen dat er shops zijn die fotoprints doen ook wel een online tool hebben om eenvoudig een kalender te bricoleren. (naast print op canvas, acryl, wenskaarten, fotostickers, …)

vraag blijft: wie heeft de (professionele) kunde om het fotomateriaal te verzamelen en bewerken (voor zover nodig) en een sponsor vinden om zo’n limited edition te préfinancieren.

[hide]Als er een jaarkalender bestaat wil ik er ook onmiddellijk eentje … misschien nog een goed idee om er eentje te maken en ten voordele van het forum te verkopen!!!!!!!!!!!!!!!

Dus … ik denk niet dat die bestaat. Het forum volgen en de evenementen die je ziet opduiken, bij interesse in je agenda inplannen.

Vroeger was er een, sporadisch gebruikte, kalender op het forum. Nu hebben we een knop “evenementen” en ik zal maar beginnen met mezelf … ook ik heb deze nog niet bijaangevuld …. ik zal er vanavond/morgenavond eens werk van maken.[/hide]

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.