Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Cayman › Waar zijn al die Caymannen naar toe?
- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 6 maanden geleden door 4s.
-
Mogen Cayman Porsches eigenlijk wel op de weg ???
Om de wachttijd op onze Cayman wat te verzachten wil ik er af en toe eens eentje zien, maar je komt deze wagens echt wel heel zelden tegen.
Ik zag de laatste tijd al meer Bently Continentals rijden dan Caymannen…
En toch volgens de cijfers van Porsche verkopen die toch niet slecht…
Waar zitten die dan vraag ik me af, iemand een idee?Er moeten er inderdaad een pak zijn. Ik heb vorig jaar geïnformeerd voor eentje (allez, eigenlijk heb ik er ene besteld, maar na 6 dagen mij bedacht dat ik voor 83k wel een Carrera kon kopen waarop ik minder zou afschrijven 😳 ) en dan zou ik er 4 maand moeten op wachten hebben omdat er zoveel verkocht waren.
Héél af en toe kom ik er eens een tegen, maar om te zeggen dat ze echt opvallen….niet direct.
Blijf ze stiekem wel zooo mooi vinden hé 8)
Neen hier in Brussel (Louisalaan en omgeving) ook zelden, kan ze nog altijd op 1 hand tellen schat ik…
Ben nu het laatste jaar 70 keer naar de kust gereden en er ook maar een handvol gezien, het is inderdaad vreemd dat je ze niet veel ziet, precies of ze verlegen zijn om rond te rijden 😛
je ziet er idd weinig, maar stilletjets aan toch meer en meer, ik zie er nu bijne elke week een[tegen een stuk of 10-911ers per dag] kvin dat ook heel schoon auto’s…
In de omgeving van Sint-Niklaas rijden er minstens 2 rond.
Beide grijs, ene met beige interieur en eentje met zwart interieur (de mijne dus).
De mijne komt toch wel regelmatig buiten hoor, alhoewel ik moet kiezen tussen 2 motos en de Cayman om mijn verplaatsingen toe doen.
Enfin ze bestaan dus wel echt.
tot in den draai.
Luc 😆Maandag een nieuwe nachtblauwe Cayman gezien op het grote kruispunt bij Cami (Apple Dealer) in Brussel, alhoewel ik meer aandacht had voor de bestuurster.
Een knappe vrouw van eind in de 20, blond, paardenstaart, (jammer genoeg zonnebril), sportief gekleed, alleen in de wagen, enz… Het was duidelijk haar eigen wagen 😀Ik zie regelmatig knappe vrouwen in Porsches, vooral 997 en Cayenne. Een verstandig man laat zijn vrouw evenveel genieten van een subliem voertuig 😉 ) hahahaaaaa
Ik kom noch Caymans noch knappe vrouwen in Porsches tegen 🙁
Enkel kalende mannen of vrouwen die mijn grootmoeder konden zijn 😆[quote=”torig”:2otqkijl]Ik kom noch Caymans noch knappe vrouwen in Porsches tegen 🙁
Enkel kalende mannen of vrouwen die mijn grootmoeder konden zijn 😆 [/quote]Kale mannen zijn cool en rijpere vrouwen hot ! 😉 😉 Om van de Porsches nog te zwijgen
Het “strafste” wat ik tot nu toe gezien heb is een 997 Turbo met een vrouw aan het stuur en de man ernaast 😛
Mijn vrouw mag niet meer met de P rijden 😯
Toen we hem pas hadden had ze hem buiten gezet om de garage te kuisen.
Toen ze hem terug binnen gezet heeft, heeft ze zoveel gas gegeven en ge-accelereerd dat de sporen van de banden nog steeds in de blauwe steen van de inkom van de garage staan 😯
En denk nu niet dat het rubber is dat aan de blauwe steen hangt, de steen is gekrast doordat er wat zand aan de banden hing! 😯 😯
Je ziet mooi het profiel van de banden in de steen! Zal er eens een foto van nemen.En dan mag ik nog blij zijn; voor hetzelfde geld kon ze niet tijdig stoppen en kon ik de P s’avonds in de keuken zien staan die net achter de garage ligt 😯
Heb wel één voordeel: ik weet precies waar ik de P moet binnen rijden, ik moet de sporen maar volgen op de blauwe steen 😯 😆 😆
Hier in Tremelo-Keerbergen-Heist o/d Berg zie ik regelmatig één cayman rijden tegenover verschillende 997TT’s. Precies of iedereen koopt hier direct een turbo. Cayennes geven ze precies weg bij een pak friet (staat op elke hoek van de straat) en als je een “gewone” 997 ziet is dan is het minstens een cabrio.
Een 996 4S wordt hier nog exclusief 😆
Ook ik heb ooit overwogen om een Cayenne te kopen, uiteindelijk vallen de (basis) modellen best mee qua prijs.
Ik heb uiteindelijk een 4×4 van een ander merk genomen omdat ik een diesel wou.
Had ik toen geweten dat de dieselprijs zo dicht tegen de benzineprijs zou komen had ik een Cayenne gekocht en er een LPG installatie laten insteken 😥Uiteindelijk was mijn 2,5l diesel duurder dan de (basis) Cayenne…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.