Waar zit…

• Maker
    Discussie
  • …het brandblusapparaat in een 997…?
    Ondanks de carpasscheck waarop staat vermeld dat ze een verbanddoos en een brandblusapparaat als “OK” hebben aangevinkt kan ik ze beiden niet terugvinden.
    Het voorziene vakje in de koffer met het rode kruis erop is leeg…dus is is foetsie
    De voorziene plek voor het brandblusapparaat kan ik niet vinden…
    Iemand…?
    Thx
    Chiepe

PS : zaterdag wordt mn GT uitlaat geïnstalleerd… me like vely vely match… 🙂

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • gelijk ook even naar deze vragen dan

verbanddoos.JPG

Hey, bedankt iedereen voor de feedback!
        Het schouwingsbewijs voor verkoop was helemaal blanco en het carpass document vermeld de aanwezigheid!
        Dus m.i. is het bij beide interventies zeker aanwezig geweest…
        Even peilen bij de vorige eigenaar… 🙂
        Thx
        Chiepe

[quote=”Door” post=151277]Ik ben net gaan kijken naar de wagen maar deze vind ik ook niet terug. Dan maar een mailtje gestuurd naar mijn garagist om te vragen hoe hij dan zonder brandblusapparaat door de keuring is geraakt???
          Vanaf ik iets verneem laat ik u het weten!
          cheers Door[/quote]

Heel simpel de meeste garagisten hebben een kit samengesteld uit brandblusser, verbanddoos, gevarendriehoek en die gaat telkens mee met de 2de handskeuring maar blijft natuurlijk niet in de auto liggen na verkoop 😉 Weer een besparing he op kosten en niet elke klant gaat naderhand klagen dat die zaken er niet in liggen.

Trouwens ontbreken van blusapparaat is geen afkeur maar een opmerking op het keuringsbewijs.

Bij het verhandelen van de elfjes zijn het de accessoires die op de een of andere manier allemaal blijken te verdwijnen, terwijl het toch niet anders kan dan dat de vorige eigenaar ook een ‘complete’ wagen heeft gehad. Maakt niet uit wat het is als er ergens een P. logo op staat dannuh … als sneeuw voor de zon! :coolness:

Ik ben net gaan kijken naar de wagen maar deze vind ik ook niet terug. Dan maar een mailtje gestuurd naar mijn garagist om te vragen hoe hij dan zonder brandblusapparaat door de keuring is geraakt???
              Vanaf ik iets verneem laat ik u het weten!
              cheers Door

997 MKI blusapp ligt in kofferruimte en is dmv een houder vast aan het dekseltapijt geklikt.
                Ik heb da spel naast de CD lader bevestigd.
                Heeft geen andere plaats.

hoop dat jullie nooit vuur krijgen :mrgreen:

Ik zo’n grijze Aldi tas.

+1 steri

vorige eigenaar had ze wss gewoon los in de koffer liggen vooraan en er voor de verkoop weer uitgehaald.

ik heb zo’n zwarte tequipment tas in de koffer liggen met hesjes, blusapparaat, driehoek, zaklamp, handschoenen, dop vd wielsloten, … alleen de uitschuifbare wielsluitel ligt binnen handbereik achter m’n zetel (best werkende anti-verkeeragressiemiddel totnogtoe :mrgreen: )

in het lege vak met het rode kruis zou een EHBO kit moeten zitten ❗

mocht het je interesseren, er bestaan ook beugels die je vastmaakt aan de bestuurders- of passagierszetel om je brandblusser op vast te klikken/riemen.

Ik zoek het bij mij uit en zal het melden.

Brandblusser heeft niet altijd een vaste plaats, vroeger werd de beugel gewoon ergens onder de vloer geschroefd maar tegenwoordig en zeker met een Porsche wilt niemand gaten geboord hebben in zijn vloer. Dus wordt die meestal ergens in de koffer gedumpt. Bij mercedes is er bij sommige modellen een ruimte voorzien onder de zetels in een lade.

Ze zijn allemaal gaan zoeken :happy: :happy: :happy: , bij mij zit er ook geen, net gaan kijken :salut: :salut: :salut:

Aan het aantal “bekeken’s” van dit draadje te zien heeft er niemand een brandblusapparaat in zn P… 😀
                              G
                              Chiepe

:bounce: :bounce:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.