waar zit Mushroom???

Home Forum Zeverhoekje waar zit Mushroom???

• Maker
    Discussie
  • ben ik de enige die Mushroom hier al enige tijd niet meer opgemerkt heeft?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • [quote=”Mushroom” post=201727]… het typenummer van de eerste Boxster @telenet.be.[/quote]

Dit adres zou niet bestaan blijkbaar, misschien Het en Typenummer eens met een hoofdletter proberen… 🙂

XXX

Let op voor deepee, hij kan intussen al een stukje lassen ook mede dankzij de Floere.

was positief bedoeld deepee, je hebt echt veel kennis over porsches en dat bewonder ik, niets kritisch aan bedoeld. 😉

Misshien willen ze Mush alweer missen op zijn nieuw werk 😉

XXX

En toch mis ik de Mush ;o

[quote=”stijnG” post=201780]deepee is mss een savant…… ;-)[/quote]
                [quote=”stoffels70″ post=201776]…Ik heb me ook al afgevraagd hoe deepee dat allemaal weet. 🙂 Bibliothecaris ? Porsche Mecanicien of the century ? Ambtenaar met teveel vrije tijd. ?[/quote]

met een werkplaatshandboek in de hand (of op dvd) en een beetje logisch verstand kom je als amateur al heel ver. ik kende er 15 jaar geleden niks van, toen ik m’n eerste P kocht.
                ik heb van jongs af altijd zelf aan m’n brommers, moto’s en auto’s gesleuteld; in mijn studententijd ‘s nachts in een patisserie weekendwerk gedaan om een cent bij te verdienen … nooit te lui geweest om te leren/werken.
                ik doe overdag niet meer dan pen en papier vasthouden; jullie gokwerk zat er dus flink naast, maar de meesten verbazen zich ferm als ik hen tussendoor vertel over wat ik in m’n vrije tijd uitspook met oldtimers.

Wim

Inderdaad, dus actief aan het leven blijven deelnemen.

@PDS
                  , snapte ik wel, maar wilde maar duidelijk maken dat het forum niet op een paar mensen kan draaien, daar moeten de leden voor zorgen.
                  En zoals ik dat hier zie is dat een vaste clan, en ben ik blij om.

deepee is mss een savant…… 😉

deepee for president.

Ik heb me ook al afgevraagd hoe deepee dat allemaal weet. 🙂 Bibliothecaris ? Porsche Mecanicien of the century ? Ambtenaar met teveel vrije tijd. ?

PDS

Ik post nog vrij veel dus aan mij zal het niet liggen hè Wim 😛

Naar Deepee toe was uiteraard een grapje, uw werk en zeeeer nuttige technische info worden uiteraard erg geapprecieerd :up:

@Mush: proficiat met uw nieuwe job

Wim

[quote=”PDS” post=201726]Gelukkig is Deepee er nog, anders was het forum dood :)[/quote]

Dat Mush wat minder online is door de drukte weten jullie nu, ook dat hij mod af is hadden jullie al lang kunnen zien onderaan het forum. 😉
                          Maar wat je schrijft is een beetje vaag, dat deepee er nog is en veel reageert is fantastisch, maar het forum wordt door jullie gemaakt met het aantal posts wat je plaatst en niet door de mods of deepee.
                          Dus als jullie hier niet meer komen of posten zal het forum vlug dood gaan. 😉

Maar niet temin ben ik blij dat deepee veel werk uit mijn handen neemt met het geven op technische antwoorden. (toppie)

Nog wel dezelfde vrouw (TOTMBO) toch?

[quote=”PDS” post=201726]Ik heb gisteren ook nog aan hem gedacht 😀 Gelukkig is Deepee er nog, anders was het forum dood :)[/quote]

met de nieuwe hogere forumsnelheid zal dat nu wel verbeteren, gewoon zelf het goede voorbeeld geven.

Never change a winning team! 😉

@PDs
                                : nee geen mod meer, ‘t is pas avond eer ik op mijn pc terechtkom dus…

Haha, nieuwe dailydriver ? Nen t5 ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.