Waar zit PDS?

Home Forum Zeverhoekje Waar zit PDS?

• Maker
    Discussie
  • Het laatste dat we van hem hoorden is dat hij zijn Turbo wat beu is en een tijdje zonder rijbewijs zal zitten. Dat laatste heb je toch niet nodig om op het forum te komen? :applaus: Vraag maar aan Drup :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
  • Ive

Zou wel willen, maar die valt helaas boven mijn budget :wtf:
      Plannen gaan meer in de richting van 996 4S of 997
      Ben het beu telkens we een uitstapje of ritje willen maken onze Tibo naar mijn schoonouders te brengen :driver:

PDS

Voor dat ik hier verwarring zaai …. ik heb totaal geen plannen of iets concreet …

@Ive
        : nen turbo cabrio ? :coolness:

Ive

Nu maakt ge ons weer curieus hé PDS
          Hopelijk snel met meer nieuws :lekker:

Plannen hier worden ook stilaan concreter om de Boxster om te wisselen in iets waar onze Tibo mee in kan. Zal iets voor in ‘t voorjaar zijn denk ik.

ben benieuwd, let me know 😆

PDS

Ive: Ben echt niet voor BMW, ooit wel m3 enzo gehad, maar niks voor mij ! Hoewel ik vorige week toch eens ben gaan zien naar M4, ideaal voor op circuit :driver:

Drie heeft me inderdaad goed proberen overtuigen om iets uit de Porsche-stal te kopen :think:
              Morgen gaan we hopelijk is zien hé Peter 😀
              Benieuwd of ik er warm van ga worden :coolness:

XXX

Vanmiddag nog ene wezen pakken met PDS ‘keu :drink:

Moeilijk bevalling maar ik kan ‘m toch niet laten gaan zonder een ‘P’ hé :what:
                Maar ja, met onze maat weet je nooit…

Ive

Mss nen dikke beemer nu 740 of zo :wtf: :happydance:

Dus turbo weg, geen sportotoke meer in de garage?

PDS

Hahaha :happy:

Best wel cool ! :up:

PDS iemand op Facebook had dit gemaakt en vroeg of ik het met u wilde delen. Ik vind het wel netjes gedaan! (is op de videogame Assetto Corsa gemaakt)
                        GT3pdsac.jpg

PDS

Ahzo 😀

Dan was ik het zéker !! :first:

[quote=”PDS” post=224043][quote=”eddybeer” post=223670]Gespot tussen Rijmenam en Bonheiden rond halfvijf vanavond.
                            Tenminste als hij aan het stuur zat … In elk geval nummerplaat PDS.
                            Gezapig vlotte rijstijl.[/quote]

Wat mogen we verstaan onder gezapig vlotte rijstijl ? 😳

Ik was het inderdaad achter het stuur ! Op terugweg van de modeshow bij BOBO in Tremelo :D[/quote]

Gezapig vlotte rijstijl = zoals je met een Porsche moet rijden: absoluut niet slenteren!

Rare jongens, die Brasschaten…

[b]
                                De turbo staat nog steeds in de garage “wat te staan”
                                Mijn interesse is al een tijdje helemaal weg, turbo wil ik gewoon verkopen. Ik zal ook niets nieuws meer kopen. En zeker geen Porsche meer.[/b]

Ola :coolness: merk ik hier een kleine winterdepressie ?? zal eens binnen springen voor een jateke koffie :happydance:

En zeker geen Porsche meer…??? Na een GT3… ?? :wtf:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.