waarde 914

• Maker
    Discussie

• selen1303
    Deelnemer

Hallo,

ik ben geen kenner op vlak van porsches en zeker niet op 914 maar kan iemand mij zeggen hoeveel deze wagen nog ongeveer waard is? Oke, je ziet niet alles op deze fotos, slechte plekken, motor.. maar een richtprijs?

moest iemand mij kunnen helpen..?

alvast vriendelijk bedankt!

mvg

christophe

http://users.telenet.be/vwkever/fotopagina%20914.html

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
      • [quote=”3.6rs”:2he2iftw][quote=”porsche914-…”:2he2iftw][quote=”3.6rs”:2he2iftw][quote=”porsche914orange”:2he2iftw]voor die wagen zou ik persoonlijk niet meer of 6500 eur geven.
        Dat is dan ook maar aan wat je aan de foto’s kan zien.

grts[/quote]

6500 ???
        Voor oud ijzer ?
        Ieder z’n ding natuurlijk[/quote]

ik kon niet weten dat hij zo rot was he 😆 [/quote]

Fotokes via de link bovenaan niet gezien ?
        Door het bekijken van de buitenkant (roest, plamuur die eraf springt, sluiting van de deuren,….) zie je wat je kan verwachten aan de onderkant. (en op fotos ziet alles er over het algemeen nog veel beter uit dan live )[/quote]

jawel, maar niet allemaal bekeken en wat te vluchtig denk ik 😀

[quote=”porsche914-…”:2r0j807p][quote=”3.6rs”:2r0j807p][quote=”porsche914orange”:2r0j807p]voor die wagen zou ik persoonlijk niet meer of 6500 eur geven.

grts[/quote]

6500 ???
          Voor oud ijzer ?

ik kon niet weten dat hij zo rot was he 😆 [/quote]

Fotokes via de link bovenaan niet gezien ?
          Door het bekijken van de buitenkant (roest, plamuur die eraf springt, sluiting van de deuren,….) zie je wat je kan verwachten aan de onderkant. (en op fotos ziet alles er over het algemeen nog veel beter uit dan live )

914

Ik had hem willen ruilen tegen kever !

mijn tip, verkopen in stukken die handel 😆

als hij zo rot is is een waardebepaling miss es handig 😆

[quote=”914″:1tktm204]srry dat ik het zeg, maar hoeveel vraag je dan voor dit DING, want veel auto is het dus niet meer

Ding ? Respect ?

Zijn al die Porsche bezitters zo ??????????????????????

Ik denk ni dat het u echt interresseerd !!![/quote]

gwn om te weten wat jij hem persoonlijk nog waard vindt 🙄

914

srry dat ik het zeg, maar hoeveel vraag je dan voor dit DING, want veel auto is het dus niet meer

Ding ? Respect ?

Zijn al die Porsche bezitters zo ??????????????????????

Ik denk ni dat het u echt interresseerd !!!

[quote=”914″:55yppyvw]De wagen draait nu wel perfect, het was een slechte afstelling en een uitlaat die te veel verlies had !

Echte kenners hadden dit kunnen weten !!!!!!!

Van deze wagen zijn de km tenminste wel echt !

Aan de carroserie is er wel werk aan maar we steken dit niet onder stoelen of banken ![/quote]

srry dat ik het zeg, maar hoeveel vraag je dan voor dit DING, want veel auto is het dus niet meer 🙄 ❓

[quote=”3.6rs”:1bofcw7c][quote=”porsche914orange”:1bofcw7c]voor die wagen zou ik persoonlijk niet meer of 6500 eur geven.

grts[/quote]

6500 ???
                        Voor oud ijzer ?

ik kon niet weten dat hij zo rot was he 😆

[quote=”914″:1ryx1cif]de wagen is al 35 jaar gekeurd ! wat zijn die mannen van de keuring toch ezels hé.

Met dank voor het respect,

De huidige eigenaar van deze wagen[/quote]
                          Hierover heb ik al meerdere discussies gehad in andere rubrieken (oldtimerkeuring versus gewone keuring) En hieruit blijkt nog maar eens dat het niet is omdat een wagen normaal gekeurd is hij in betere staat verkeert dan een wagen op O platen. Alles hangt van zoveel factoren af…Ik ga er niet blijven over lu…. . Ieder zijn oesting he.

914

De wagen draait nu wel perfect, het was een slechte afstelling en een uitlaat die te veel verlies had !

Echte kenners hadden dit kunnen weten !!!!!!!

Van deze wagen zijn de km tenminste wel echt !

Aan de carroserie is er wel werk aan maar we steken dit niet onder stoelen of banken !

914

Ik heb in alle eerlijkheid gezegd dat er werk is aan de wagen. En ik heb ook nooit 6500 euro gevraagd. Ik heb de Porsche voor een kever willen ruilen !

Versta mij niet verkeerd: Ik heb heel veel respect voor diegene die deze gaat restaureren!

Das een nobele zaak waardoor weer een mooie klassieker van de schroot wordt gered!

Het zal alleen heel veel tijd en geld kosten. kijk al maar eens naar de prijzen van 914 carrosserie onderdelen…
                                Met enkel plamuur ga je er niet komen als je het deftig wil doen.

Als je aan de restauratie begint hou ons dan op de hoogte hé, zulke projecten volgen we hier maar al te graag…

In ieder geval veel succes!

914

de wagen is al 35 jaar gekeurd ! wat zijn die mannen van de keuring toch ezels hé.

Met dank voor het respect,

De huidige eigenaar van deze wagen

das idd een groot verschil!

ben tevreden dat jullie mij verder konden helpen..

de wagen die hier staat is van iemand die hem wou ruilen met de mijne, daarom dat ik graag zou geweten hebben hoeveel die waard is en of er nog veel werk aan is.. blijkbaar wel dus 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.