waarde 914

• Maker
    Discussie

• selen1303
    Deelnemer

Hallo,

ik ben geen kenner op vlak van porsches en zeker niet op 914 maar kan iemand mij zeggen hoeveel deze wagen nog ongeveer waard is? Oke, je ziet niet alles op deze fotos, slechte plekken, motor.. maar een richtprijs?

moest iemand mij kunnen helpen..?

alvast vriendelijk bedankt!

mvg

christophe

http://users.telenet.be/vwkever/fotopagina%20914.html

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
      • Geloof me: die carrosserie is ROT en dan ook OVERAL!
        Wat vragen ze ervoor?

Voor 6500 had je deze kunnen hebben:

Ik heb ook nog een 914 restauratie project staan..

Stuur me maar een pm als je interesse hebt Selen…

die staat te koop ja..

iemand heeft die dus van dat oud dametje gekocht en in orde gezet, carrosseriewerken zijn bij mijn weten nog niet uitgevoerd.

remmen enzo zijn vervangen

[quote=”porsche914orange”:22i2a32c]voor die wagen zou ik persoonlijk niet meer of 6500 eur geven.
              Dat is dan ook maar aan wat je aan de foto’s kan zien.

grts[/quote]

6500 ???
              Voor oud ijzer ?
              Ieder z’n ding natuurlijk

AFBLIJVEN!

Ik ben bijna twee jaar geleden naar deze wagen gaan kijken samen met Tom (Tom914) die uiteindelijk eenzelfde heeft gekocht maar dan in goede staat.

Deze stond toen te koop voor 3000€ en was van een oudere vrouw die de wagen bijna 30 in haar bezit had.

Die wagen is door en door ROT!
                Ik zie hier met grote verbazing een foto van een blanco keuringsbewijs! Dat is echt ONGELOFELIJK!!!

Als je een goede 914 zocht ben je te laat. Die van Tom is ondertussen verkocht en heeft toch lang te koop gestaan bij Dave.

Deze staat toch niet te kop of wel?

Nog een beetje geschiedenis: Die oudere vrouw is een kapster in.. (de naam van het dorp ontschiet mij even maar was in oost vlaanderen als ik het goed heb)..
                Zij had deze wagen gekocht van de vrouw van de apotheker die de wagen nieuw gekocht had. Doch na het achteruit tegen een muurtje van de garage gereden te hebben had ze er een schik van gepakt en dus verkocht aan de kapster.
                Dit accidentje resulteerde in de bluts in de achterste koffer en is dus nooit hersteld. Vandaar de deuk op de foto’s… Ondertussen dus helemaal weggerot.
                Dit is een mooi voorbeeld van hoe die wagen “verzorgd” is geweest!

Toen wij gingen kijken draaide de motor heel onregelmatig, viel stil, startte zeer slecht enz…

je bent VEEL goedkoper af als je ineens een goed exemplaar koopt, deze is een bodemloze put!

Blijf er paf van staan dat die door de keuring is, echt niet te geloven!!!

al bedankt 😉

voor die wagen zou ik persoonlijk niet meer of 6500 eur geven.
                    Dat is dan ook maar aan wat je aan de foto’s kan zien.

grts

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.