Waarde 996 Turbo

Home Forum Porsche Talk Waarde 996 Turbo

• Maker
    Discussie

• S2

Ik hou nu al enkele maanden de vraagprijzen van een 996TT (Turbo) in de gaten en die gaan ongelooflijk snel.

Als je ziet waarvoor ik mijn 996TT weg gedaan heb en wat je nu betaalt …

Dus even een kleine “poll”, wat is een 996 Turbo in perfecte staat met lage km-stand en manuele versnellingsbak in jullie ogen waard? (Voor de goede orde, mijn 996 Turbo, was niet perfect, had geen lage km-stand 🙂 Dus daarmee wil ik niet vergelijken )

Ik denk dat de vraagprijzen en hetgeen de liefhebber er voor wil geven ver uit elkaar liggen.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Wim

Gangbare prijzen waarvoor de turbo’s gaan is 45 tot 47,5K, alles wat daar boven zit is marge, dus bieden belangrijk. 💡

https://home.mobile.de/VDMCARS#des_221266251
          Die handelaar zijn wagens bekijk ik regelmatig en vind ik een vrij goede referentie qua prijzen (zijn dus ongeveer het maximum wat je uit een wagen kan halen)

Inderdaad. Heb ook zelf wel eens met het gedacht van een 996 Turbo gespeeld, maar de prijsstijgingen en de vernieuwde en hogere wegenbelastingen (en het feit dat deze pas na 30 jaar oldtimer zal kunnen worden…) hebben me toch doen afzien van zo’n plan.

Ik probeer de prijzen van de 996 turbo ook wat te volgen, in de hoop er ooit eentje te kunnen aankopen.
              De prijzen zijn echt erg aan het stijgen. Anderhalf jaar geleden kon je ze nog vinden voor 32-33k (weliswaar niet in perfecte staat en wel wat km’s), dat is nu ondenkbaar geworden.
              De vraagprijzen voor hetgeen je aanhaalt (perfecte staat, manueel, lage kmstand) beginnen volgens mij rond 50-52k en meer.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.