Waardebepaler gezocht youngtimer

Home Forum Zeverhoekje Waardebepaler gezocht youngtimer

• Maker
    Discussie
  • Ik heb dus een Mercedes evolution 1
    Ik weet dat dit totaal off-topic is maar ik weet dat er hier mensen zijn die kennis hebben in deze zaken

De wagen staat bijna volledig in orde maar nu wil ik de auto inschrijven en verzekeren
    Ik weet totaal niet bij wie ik moet zijn om de waarde te laten bepalen en dat de verzekering deze waarde opneemt in de polis

Graag wat tips aub

btw De GT3rs komt terug op platen na 15 maart

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Of gewoon in België.
      Ik laat de Porsche GT3 om de 2 jaar keuren door J&V Services te Lier. Vraag naar Rudy Joris (zelf zeer begaan met oldtimers). Geeft tevens een zeer realistische waarde die opgenomens wordt door mijn verzekeringsagent in de polis.
      Meer info op j.v.services@telenet.be. hij komt steeds op locatie. ik dacht dat dit 200€ kost.

maikel de munnik taxaties is bekend op het nederlandse forum,hij taxeert de mijne om de 3 jaar en dat kost 125euro dacht ik. auto is verzekerd voor zijn taxatie waarde.
        hij komt aan huis ook, als hij voldoende opdrachten heeft in het zuiden dan doet hij zijn ronde. belgie waarschijnlijk ook? stuur hem maar een mail op info@maikeldemunnik.nl

:applaus: :applaus: :applaus:

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.