- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
3 augustus 2009 om 12:59
Hallo iedereen,
Zoals beloofd breng ik verslag uit van de expertise van mijn 911 coupé G50 uit 1987. Op aanraden van enkele forumleden heb ik Expertisebureau Hermanns uit 9051 Gent onder de arm genomen. Een kleine maand geleden is de expertise bij mij thuis uitgevoerd. Zorgvuldig werd de wagen “gescreend” zowel optisch als mechanisch en werden alle boorddocumenten, aankoopfaktuur, onderhoudsboekje enz nagekeken en gefotografeerd….uiteraard ook de wagen.
Gisteren ontving ik dan de zeer uitgebreide expertise met volledig verslag en ingebonden fotoboek.
Het besluit is : rekeninghoudend met: de prachtige staat van het voertuig, de mooie restauratie, vraag en aanbod en de marktstudie, besluit de expert dat het voertuig nog een waarde heeft van 27.500,- €.
Ik ben dus een tevreden man en ga dus ook met een veiliger gevoel de baan op…. ik hoop dat het niet gebeurd maar in geval van ongeval heb ik tenminste iets in handen om alle discussie uit te sluiten. Prijs van het verslag 125 euro….. zeker zijn prijs waard. Ik zou dus aan iedereen de raad willen geven om hetzelfde te doen…. er zijn tenslotte overal expertisebureaus….
Nogmaals bedankt aan de forumleden voor de tip !!!!! 🙂 ) )
Mvg Philip911
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.