WAARDEBEPALING 911

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 WAARDEBEPALING 911

• Maker
    Discussie
  • Dag iedereen,

Nu mijn Elfje volledig professioneel aangepakt is voor wat betreft het koetswerk, volledig herschilderd, nieuwe voorruit, bijna alle rubbers vervangen, andere Fuchs velgen enzovoort (prijskaartje ongeveer 5000,- euro) …… was dan toch niet zo subliem als ik in eerste instantie dacht…… zou ik graag de waarde laten bepalen door een professioneel iemand die dat op papier kan zetten. Ik heb dus een officieel document nodig geldig voor vb mijn verzekeringsmaatschappij…. Kan er mij iemand een naam en adres geven waar ik mij kan wenden. Alvast bedankt voor de info.
    Mvg Philip 911 ❓ ❓ ❓

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Hallo,

Vooreerst hartelijk dank voor de reacties. Aangezien ik in Zwevzele woon ga ik contact opnemen met de mensen uit Gent.
      Ik hou jullie verder op de hoogte. Nogmaals bedankt!
      Mvg Philip 🙂 )

0

Expert Patrick Hermanns, Hermanns bvba
        Geo Verbancklaan 5
        9051 Gent
        Tel: 09/220.09.55
        Fax: 09/220.16.89
        E-mail: hermanns.expertise@skynet.be

Heeft mijn elfje gedaan, vlotte service!

0

CORDEMANS

03 / 685 18 64.

😕 twisted: 😕

0

Ik ben destijds ook bij Limbex met een wagen geweest zoals PT aanhaalt .
            Doch blijkbaar heb ik anders gehandelt zoals jij voorstelt .
            Ik ben eerst naar de verzekering gegaan om de wagen op waarde te verzekeren .
            Dan hebben ze mij naar Limbex gestuurd om er een volledige expertise en waadeschatting te laten doen .
            Ik moest daar ook al mijn facturen laten zien .
            Zij stuurden hun verslag door naar de verzekering die daarop mij berichtte dat ik de wagen nu op waarde kon laten verzekeren en wat me dat jaarlijks ging kosten .

0
            PT

Ik ben met mijn P’tje in Hasselt geweest. Kostprijs bedroeg € 65,00. bij expertenbureel Limbex, Kempische steenweg 412/2 te 3500 Hasselt. (tel 011-21 84 82) Uiteraard, mits voorafgaandelijke afspraak. 😉

Indien je je wagen omnium wil laten verzekeren, (zowel mini als volledig), moet je wagen wel uitgerust zijn met een alarmsysteem van het type VV2.

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.