Waarom een 911 achterwaarts op een trailer moet…

Home Forum Porsche Talk Waarom een 911 achterwaarts op een trailer moet…

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • onnodige quote verwijderd

Correct Bollocks, al is de kogeldruk verschillend van het type voertuig. Het filmke van hierboven is inderdaad super duidelijk en zou in elke rijschool verplicht moeten zijn.

onnodige quote verwijderd

Correct Bollocks, al is de kogeldruk verschillend van het type voertuig. Het filmke van hierboven is inderdaad super duidelijk en zou in elke rijschool verplicht moeten zijn.

tja, hoeveel mensen weten hoe een aanhanger correct te laden? En verder krijg je altijd te horen dat je disselbelasting (gewicht op de trekhaak) niet hoger mag zijn dan 75kg…. als ik mijn 911 correct op mijn trailer zet, kom ik boven die kg uit…. maar liever dat dan een zwieper zoals die hierboven… zonde (al moet je wel zeggen dat de Porsche goed is vastgemaakt, ‘staat’ nog altijd op zijn plaats op de trailer….)

tja, hoeveel mensen weten hoe een aanhanger correct te laden? En verder krijg je altijd te horen dat je disselbelasting (gewicht op de trekhaak) niet hoger mag zijn dan 75kg…. als ik mijn 911 correct op mijn trailer zet, kom ik boven die kg uit…. maar liever dat dan een zwieper zoals die hierboven… zonde (al moet je wel zeggen dat de Porsche goed is vastgemaakt, ‘staat’ nog altijd op zijn plaats op de trailer….)

Tim

wordt die trailer getrokken door een Volvo 440?

2 foutjes dan….?

‘ k wist het al, maar zo wordt het inderdaad wat aanschouwelijker voorgesteld. :think:

Amaai hier had ik zelfs nog nooit bij stilgestaan hoe je een P laad op een trailer….. 😯 , maar blijkbaar de chauffeur op deze foto ook niet…. :bounce: :bounce:

Frans Tijsmanstunnel Antwerpen-Noord onder het Kanaaldok … auto verkeerd op de aanhanger EN voertuig met te laag trekgewicht.

IMG_3041-2.JPG

Voila, moesten er nog twijfelaars zijn :coolness:

Aanschouwelijker dan dit wordt het niet !

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.