Waarom ik hier tegenwoordig minder actief ben…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Waarom ik hier tegenwoordig minder actief ben…

• Maker
    Discussie
  • Allen,

Jullie zullen wel al gemerkt hebben dat ik de laatste maanden minder actief ben, weinig online zit en bijna niets post…
    Wel dit heeft zijn reden, enkele maanden geleden is mijn echtgenote Anne plots geconfronteerd met een zeer agressieve en kwaadaardige borstkanker, een week na de “ontdekking” is men direct met een zware behandeling gestart (acht maal chemo, waar ze morgen hopelijk de zesde van krijgt, dan nog opereren en dan nog zes weken bestraling…)
    Dit alles wil zeggen dat zij minstens één jaar “out” zal zijn en misschien nog langer.

Dit alles weegt op ons gezin of het gemoed en fysiek voor Anne bijna niet te dragen.
    Ik probeer zo veel mogelijk er voor haar te zijn en te helpen in het huishouden maar werken samen met Mush moet ook nog.

Dus graag jullie begrip dat ik wat minder actief ben want eerlijk eigenlijk staat “mijnen kop” niet op Porsche momenteel…

Ik probeer naar de komende RLC’s te komen maar kan niets beloven want dit zal van Anne haar toestand op dat moment afhangen.

Hopelijk is volgend jaar alles achter de rug en 2013 rap vergeten, dan vlieg ik er terug in en zullen we de beloofde activiteiten beginnen uitwerken.

Groet
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 116)
  • XXX

:up: Goed nieuws :up:

als nieuw lid ken ik jullie natuurlijk nog niet maar heb juist het hele verhaal doorgelezen en was heel blij toen ik op het einde jouw supergoed nieuws van vorige donderdag las, proficiat voor jullie beiden en geniet vanaf nu terug met volle teugen van het leven, vanaf nu zoals je schrijft alleen nog maar “fijne” dagen :happydance:
        groeten,
        raf

Dat is fijn nieuws :relaxman:
          Tamara en ik wensen jullie nog veel gelukkige jaren toe
          Eindelijk licht in de lange sombere dagen
          Wens je vrouwtje véél beterschap toe

Fijn dat Julie goed nieuws kregen ! Enjoy !

Eindelijk goed nieuws ! :relaxman:

Vorige donderdag het nieuws gekregen dat Anne kankervrij is, dit wil zeggen dat na de acht keer chemo en de borstsparende operatie, om het gezwel wel te halen, er geen enkele kankercel meer in haar lichaam zit !
              We hebben dat verdomde stuk kanker in Gent gelaten en zijn opgelucht terug naar Hasselt gereden.

Nu nog preventieve nabehandeling door bestraling en dan er weer tegenaan.
              Ik moet niet vertellen dat de sfeer dit weekend “zeer fijn” was !

Dus binnenkort gaan we hier nog eens iets in elkaar steken, een RLC komt er aan ! :driver:

Sterkte aan beide :up:

Veel sterkte.. Never give up!!

Blij te horen dat het de goede kant op gaat.
                    Mijn vrouw is oncologie verpleegkundige.
                    Ik hoor dus regelmatig van deze ellendige ziekte.
                    Gelukkig genezen er tegenwoordig heel veel.
                    Nog heel veel sterkte en tot snel weer op het forum met goed nieuws

Heb ook ondervonden dat geluk een heel smal pad is 😳
                      Zorg goed voor beide en nu alleen maar goede berichten (hoop ik) :up:

Sterkte en hou zoveel mogelijk de positieve spirit erin ! Vanaf nu gaat het elke dag wat beter.

XXX

Vanaf nu alleen maar goed nieuw hé.
                          Sterkte.

Ann is op de goede weg, veel sterkte aan beiden, positief blijven denken

Veel sterkte, verzorg haar goed, en in moeilijke tijden… kop op!! Na regen komt zonneschijn!

Veel sterkte, verzorg haar goed, en in moeilijke tijden kop op!! Na regen komt zonneschijn!

Veel sterkte! gezin, gezondheid, … gaan altijd voor!! Verzorg haar maar goed, en kop op!! Na regen komt zonneschijn!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 116)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.