Waarom ik hier tegenwoordig minder actief ben…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Waarom ik hier tegenwoordig minder actief ben…

• Maker
    Discussie
  • Allen,

Jullie zullen wel al gemerkt hebben dat ik de laatste maanden minder actief ben, weinig online zit en bijna niets post…
    Wel dit heeft zijn reden, enkele maanden geleden is mijn echtgenote Anne plots geconfronteerd met een zeer agressieve en kwaadaardige borstkanker, een week na de “ontdekking” is men direct met een zware behandeling gestart (acht maal chemo, waar ze morgen hopelijk de zesde van krijgt, dan nog opereren en dan nog zes weken bestraling…)
    Dit alles wil zeggen dat zij minstens één jaar “out” zal zijn en misschien nog langer.

Dit alles weegt op ons gezin of het gemoed en fysiek voor Anne bijna niet te dragen.
    Ik probeer zo veel mogelijk er voor haar te zijn en te helpen in het huishouden maar werken samen met Mush moet ook nog.

Dus graag jullie begrip dat ik wat minder actief ben want eerlijk eigenlijk staat “mijnen kop” niet op Porsche momenteel…

Ik probeer naar de komende RLC’s te komen maar kan niets beloven want dit zal van Anne haar toestand op dat moment afhangen.

Hopelijk is volgend jaar alles achter de rug en 2013 rap vergeten, dan vlieg ik er terug in en zullen we de beloofde activiteiten beginnen uitwerken.

Groet
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 116)
    • Heel veel sterkte aan jullie beiden, en de kinderen!

Ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode

Héél veel sterkte en goede moed, positief denken, en niet teveel tobben, dit weekend hebben we ook een zware pil te slikken gehad, mijn kleinste zoontje was ziek, we gingen naar de dokter en deze stelde Suikerziekte vast, direct naar kliniek, onderzoek, ja suikerziekte in de hoogste graad, ja dat is nu eenmaal het leven zeker :respect2:

Heel veel sterkte Jorgen voor de hele fam.
            Hopelijk ben je er weer snel bij
            We leven met je mee

Niet leuk om lezen 🙁

Heel veel sterkte samen! Komop!!

Veel sterkte en een spoedig herstel aan uw vrouw en gans de familie gewenst.

sterkte

Veel sterkte Jorgen voor jou en je gezin !

Sterkte gewenst aan gans de familie.
                      Houd de moed erin.

Onbekender wijze wens ik jullie tonnen sterkte en moed.
                        Zelf van nabij meegemaakt bij vriendin, en ondertussen blij te zien dat t vrouwke dat ermee gekampt heeft… erdoor gekomen is! Ziekte vroegtijdig ontdekt, onmiddellijk ingegrepen en volledige nieuw vrouwke nu.

Veel sterkte toegewenst vanwege Tamara en mij.
                          Hopelijk een spoedig herstel, zodat jullie nog een hele lange tijd van elkaar en het leven kunnen genietn.
                          Jullie slaan je er wel door
                          Blijf vooral veel schrijven op het forum, wij proberen hier langs deze weg jullie een beetje steun te geven.
                          Véél sterkte in deze donkere dagen

Sterkte en vooral spoedig herstel voor je vrouw!

Sterkte!

Vanzelfsprekend zeer veel sterkte gewenst. Gelukkig toch hoopvol, dat is fijn om te lezen.

Veel sterkte en een spoedig herstel aan’t vrouwke.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 116)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.