Waarom ik hier tegenwoordig minder actief ben…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Waarom ik hier tegenwoordig minder actief ben…

• Maker
    Discussie
  • Allen,

Jullie zullen wel al gemerkt hebben dat ik de laatste maanden minder actief ben, weinig online zit en bijna niets post…
    Wel dit heeft zijn reden, enkele maanden geleden is mijn echtgenote Anne plots geconfronteerd met een zeer agressieve en kwaadaardige borstkanker, een week na de “ontdekking” is men direct met een zware behandeling gestart (acht maal chemo, waar ze morgen hopelijk de zesde van krijgt, dan nog opereren en dan nog zes weken bestraling…)
    Dit alles wil zeggen dat zij minstens één jaar “out” zal zijn en misschien nog langer.

Dit alles weegt op ons gezin of het gemoed en fysiek voor Anne bijna niet te dragen.
    Ik probeer zo veel mogelijk er voor haar te zijn en te helpen in het huishouden maar werken samen met Mush moet ook nog.

Dus graag jullie begrip dat ik wat minder actief ben want eerlijk eigenlijk staat “mijnen kop” niet op Porsche momenteel…

Ik probeer naar de komende RLC’s te komen maar kan niets beloven want dit zal van Anne haar toestand op dat moment afhangen.

Hopelijk is volgend jaar alles achter de rug en 2013 rap vergeten, dan vlieg ik er terug in en zullen we de beloofde activiteiten beginnen uitwerken.

Groet
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 116)
    • we wensen jullie langs deze weg alle moed en sterkte om deze zware periode te overwinnen.
      John & Jeaninne

Ook van mij veel sterkte aan de familie en blijf vooral het van je af schrijven, dat helpt echt….ik heb het zelf meegemaakt

Spoedig beterschap !!!

Veel sterkte toegewenst !!!

PT

Veel sterkte aan je gezin Jollie en een spoedig herstel voor je vrouwtje !

Hallo,

Veel sterke gewenst aan gans het gezin,hopelijk zijn de resultaten van de chemo in de zelfde lijn in de toekomst.
                keep the faith in een goed resultaat.

Costa en zijn vrouw

Zo alles even gelezen en moet ff naar lucht happen, niet best allemaal.
                  Dat het leven niet altijd makkelijk is heb ik ook moeten ervaren en ben mantelzorger voor mijn vrouw.
                  Hoop dat het herstel/aanslaan van de therapie door blijft gaan en blijf positief.
                  Zoals je wel zal lezen zijn er (helaas) veel lotgenoten.

Héél véél sterkte en hoop snel op weer een goed bericht.

Gr Hans

We wensen snel beterschap voor je vrouwtje

Het mentaal is een deel van de genezing en dat zit duidelijk meer dan goed bij je vrouw .
                      Respect en steun geven wij graag mee .

Jouw vrouwtje heeft je nu hard nodig, dus wat je doet is prima !
                        Veel sterkte voor de gehele familie, want dit is niet “niets” natuurlijk.
                        Keep us up-to-date, man !

gent is zeer goed mijn broer was daar ook
                          en omdat de artsen zoveel kunnen tegenwoordig.
                          vele manieren/behandeling
                          hoop ik dat jullie er ook goed gaan uitkomen.
                          gr harry

Fijn om het goede nieuws te horen dat de behandeling zijn resultaten behaald! Is al een hele steun op zich… :up:

Allemaal heel erg bedankt voor de steunende woorden :first:

Morgen dus de zesde chemo, net bericht gekregen dat de bloedwaarde deze week wel ok is, dus naar Gent met haar om ziek terug naar huis te komen…

Maar voorlopig slaat de behandeling aan, gezwel is na de eerste vier chemo’s gekrompen van 19 mm diameter naar 8 mm, wat een onverwacht en zeer goed resultaat is…
                              De twee uitzaaiingen die er waren, zijn bijna niet meer te vinden… oef…

Daarom dat ze de behandeling ook heel anders aanpakken, door de uitzaaiingen, de jonge leeftijd (38 jaar) en de agressieve vorm heeft het team in Gent besloten om niet direct te opereren.
                              Maar eerst alles onder controle te krijgen en dan hopelijk borstsparend te kunnen opereren.
                              achteraf gaan ze dan nog extra bestralen.
                              Het gevaar zit ook net in die uitzaaiingen, die zijn blijkbaar zo klein dat men die niet altijd kan vinden, daarom als het gezwel “dood” is zijn normaal ook de uitzaaiingen “dood”, en dat lijkt dus nu te gebeuren.

In alle geval een aanpak die Anne en ik wel volgen en blij om zijn…
                              We zijn ook zeer tevreden van het ziekenhuis in Gent (St-Lucas) en ook al is het een verre verplaatsing ons is dan nu niet te veel.
                              In vele ziekenhuizen zou er direct een amputatie van beide borsten (door de uitzaaiingen) geweest zijn maar nu heeft ze toch nog een kans om ze te behouden.

Maar bijwerkingen van Chemo zijn ook niet “min”, haarverlies, geheugenverlies, moe, ziek,…
                              en toch blijft ze positief, voor de kinderen zorgen, zich de zaak aantrekken, kussens maken, verhuizen,… ik zou het niet kunnen :respect2:

Enne ik blijf hier meelezen hoor, ik vond het als moderator alleen even mijn taak uit te leggen waarom ik zo weinig van me laat horen…
                              En als ze zondag goed is dan bol ik naar het RLC dus hopelijk tot dan. :drink:

dus bedankt allemaal :first:

Heel veel sterkte!

Sterkte Jorgen
                                  Dit moet een zeer zware periode zijn voor je vrouw,je kind(eren) en jij

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 116)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.