- Dit onderwerp bevat 116 reacties, 70 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
24 juli 2013 om 12:19
Allen,
Jullie zullen wel al gemerkt hebben dat ik de laatste maanden minder actief ben, weinig online zit en bijna niets post…
Wel dit heeft zijn reden, enkele maanden geleden is mijn echtgenote Anne plots geconfronteerd met een zeer agressieve en kwaadaardige borstkanker, een week na de “ontdekking” is men direct met een zware behandeling gestart (acht maal chemo, waar ze morgen hopelijk de zesde van krijgt, dan nog opereren en dan nog zes weken bestraling…)
Dit alles wil zeggen dat zij minstens één jaar “out” zal zijn en misschien nog langer.Dit alles weegt op ons gezin of het gemoed en fysiek voor Anne bijna niet te dragen.
Ik probeer zo veel mogelijk er voor haar te zijn en te helpen in het huishouden maar werken samen met Mush moet ook nog.Dus graag jullie begrip dat ik wat minder actief ben want eerlijk eigenlijk staat “mijnen kop” niet op Porsche momenteel…
Ik probeer naar de komende RLC’s te komen maar kan niets beloven want dit zal van Anne haar toestand op dat moment afhangen.
Hopelijk is volgend jaar alles achter de rug en 2013 rap vergeten, dan vlieg ik er terug in en zullen we de beloofde activiteiten beginnen uitwerken.
Groet
Jorgen
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.