- Dit onderwerp bevat 33 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
2 januari 2007 om 12:40
Hallo,
Vooreerst een gezond, gelukkig en zalig Porsche jaar !
Als ik zo rond zie welke types en kleur van Porsches rondrijden, dan vraag ik mij soms af waarom bepaalde heren/dames kiezen voor deze wagen ? Gaat dit samen met hun persoonlijkheid, smaak, zich te differentieren, enz.
Ikzelf heb 15 jaar met een 365A in botergeel rondgereden en nu de laatste maanden een 911-964 in schieffergrijs. De eerste had ik gekozen omdat ik midden 20 was en de 365 vanuit TopGun me bekoorde en een bepaalde vrijheid gaf. Jaren gaan voorbij en nu in de 40 (geen midlife keuze 🙂 ) , geruild voor een 911 in een iets minder opvallende wagen/kleur en meer koos voor het geluid en meer voor echte Porsche ging, daar de 365A iets luchtig en te kinderlijk was geworden in mijn ogen, en gebrek aan het echte Porsche geluid had. Sommige zeggen me ook dat een 356 niet echt het gevoel een ‘real Porsche’ te zijn, en dat is ook zo. Wie weet het ik spijt na een aantal jaren…Maar nu beleef ik toch meer plezier aan de design en power.
Voila, een beetje achtergrond…Anderen die hun aankopen/keuzes willen mededelen ?
Porsche. There is no substitute 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.