waarom staat deze al zo lang te koop!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 waarom staat deze al zo lang te koop!

• Maker
    Discussie
  • Amai, besef net dat ik meer dan een jaar niets meer heb gepost.
    Nu even een rustige periode, dus kan ik weer beginnen dromen…
    Ik had deze 964 zien staan, maar staat volgens mij al lange tijd te koop. Ziet er fraai uit, niet veel km, en de prijs is goed. Waarom is hij dan nog steeds niet verkocht? Iemand ervaring met deze verkoper? Autohandel Vanhaeze uit Houthulst.

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911–964–tip-met-94000km-99542837.htm

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • Net gebeld voor de 964, maar blijkbaar zijn ze beide ruwe diamanten verkocht. Iemand van het forum??
      We blijven zoeken hé!

Ik bel hem vandaag op voor een afspraak. Hou je op de hoogte.

Dag Joa, was intussen verder gegaan met uitkijken, ik nam aan dat de wagen nog niet helemaal klaar was voor de verkoop, er zaten ook andere niet reglementaire voorlichten op en ik denk ook luchthappertjes vooraan…
          Ik dacht wel nog iets van hem te horen als het zo ver was , uiteindelijk heb ik de voorbestemde elders gevonden en dan heb ik er zelf ook niet meer aan gedacht.

Is er een reden waarom je er zelf niet meer achteraan bent gegaan? Vermoedelijk is de wagen nog niet ingeschreven in België. Klopt inderdaad dat deze x aantal maanden geleden op het net stond met een andere spoiler.

[quote=”deepee” post=219570]bij een C4 zitten er blijkbaar twee van die draaiknoppen waarvan er één dient voor de verdeling van het vermogen tussen voor- en achteras !?
              moet je dan de hele pook induwen ipv de drukknop bovenop de normale tiptronic pook 😆
              ik ben nog steeds van het idee dat de advertentie verwarring zaait en daarmee potentiële kopers afschrikt.

[/quote]

Ik heb één van de eerste 964 gehad, en daar was ook maar 1 draaiknop aan.
              In elk geval zijn de achterzetels in de typisch Japanse uitvoering.

Als het deze is waar ik destijds ben naar gaan kijken was het een ingevoerde uit Japan, er zat toen ook een badkuip spoiler op in plaats van de originele .
                Er zouden nog wat aanpassingen aan gebeuren alvorens hij verkocht werd, de verkoper deed geen inspanningen om de wagen verkocht te krijgen, ondanks dat ik al mijn gegevens achter liet heb ik nooit nog iets van hem gehoord. Er stonden inderdaad nog andere Porsches bij hem op stal , Hij koopt auto’s op laat ze in een garage opkalefateren en verkoopt ze daarna verder. Heel vreemd ook was dat je van buiten af niet direct ziet dat het een autohandel betreft , het ziet er eerder een manege of boerderij uit. Wel een mooie wagen , ik ben benieuwd of het nu dezelfde betreft ?

[quote=”Joa” post=219648]Maandag bel ik voor een afspraak…[/quote]
                  Joa, dat is de enige juiste beslissing.
                  Astrologie, tarot kaarten, glazen bollen en aannames gaan je niet helpen.
                  Succes !

Amai, al deze snelle reactie bevestigen weeral eens het nut van een forum met en van leifhebbers.
                    Waarvoor dank!
                    Ik ben inderdaad geen kenner maar zeker een liefhebber.
                    Maandag bel ik voor een afspraak… Ik hou jullie op de hoogte van het verloop.
                    Hoewel ik twijfel aan een ruwe diamant, want deze wagen staat echt al zeker 6 maand op het net.

Ze ziet alles :happy:

dan kan ze wss ook zien of de teller al dan niet is teruggedraaid :happydance:

Voor de liefhebbers van astrologie en tarotkaarten… “betrouwbare wagen, geen speciale opmerkingen” (volgens de mama hier 😉 )

[quote=”dirk l” post=219555]…Om te beginnen is het al helemaal geen tiptronic , waarom adverteer je dat dan en zet er foto’s bij van een manuele :bounce:[/quote]

Het is wel een tiptronic,maar eentje met een hoesje van een manuele zoals S2 zegt, zie maar naar de teller

Mijn ervaring van de laatste 5 jaar intensief zoeken op het wereldwijde net leert me dat ruwe diamanten er niet op staan en al
                              zeker niet te vinden zijn bij een autohandelaar. Diamanten staan er wel af en toe eens op maar dan wel aan een (correcte) diamantenprijs. De prijs lijkt mij ook wat laag voor wat toch een topwagen zou moeten zijn. Als de wagen zo goed is als hij eruit ziet dan zou hij bij een respectabele handel (bv Van Beurden) toch snel een 15.000 euro duurder zijn. Maar ik zou ook eens gaan kijken. Er staan daar blijkbaar nog andere ‘ruwe diamanten’ 😉 http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-carrera-4-type-964-coupe—124000km-99542555.htm

moest ik op zoek zijn zou ik zeker gaan kijken en hem op de fouten wijzen bij de prijsbepaling, jomme si en jomme sa, krik krak een paar duizendjes eraf die je dan kan spenderen om hem naar je zin te zetten. Zoals Deepee aangeeft het kan een ruwe diamant zijn.

bij een C4 zitten er blijkbaar twee van die draaiknoppen waarvan er één dient voor de verdeling van het vermogen tussen voor- en achteras !?
                                  moet je dan de hele pook induwen ipv de drukknop bovenop de normale tiptronic pook 😆
                                  ik ben nog steeds van het idee dat de advertentie verwarring zaait en daarmee potentiële kopers afschrikt.

964diffSwitch.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.