waarom staat deze al zo lang te koop!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 waarom staat deze al zo lang te koop!

• Maker
    Discussie
  • Amai, besef net dat ik meer dan een jaar niets meer heb gepost.
    Nu even een rustige periode, dus kan ik weer beginnen dromen…
    Ik had deze 964 zien staan, maar staat volgens mij al lange tijd te koop. Ziet er fraai uit, niet veel km, en de prijs is goed. Waarom is hij dan nog steeds niet verkocht? Iemand ervaring met deze verkoper? Autohandel Vanhaeze uit Houthulst.

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911–964–tip-met-94000km-99542837.htm

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • voor mij valt er niks aan te merken aan deze wagen

0
      S2

Het is wel degelijk een tiptronic hoor, kijk maar eens goed!

De stand van de pook verraadt een rechtlijnig schakelpatroon, maar hij is mooi verkleed met een pookhoes van een manuele. (Doet me denken aan een dragqueen 🙂 Ziet eruit als een vrouw (en bij sommige moet je goed kijken), maar onder de kleren …)

En die draaiknop is toch gewoon voor de spoiler? Wat heeft dat met 4WD te maken?

0

Het zijn fotos van een coupe maar de interieur foto van de achterzetels zie je het targadak staan …..

0
          Wim

Is ook al geen Targa, dus hetgeen hij wil verkopen kan best zijn dat dit dan foto’s van een andere zijn. :think:

Het geheel rammelt een beetje. 💡

0

zelfs mijn hoogbejaarde moeder kent het verschil tussen een auto die je zelf moet schakelen en een automaat. dat vind ik elementaire kennis voor iemand die z’n eigen auto te koop zet. en zeker voor een handelaar komt dit slordig over.

dat neemt niet weg dat de auto “a diamant in the rough” kan zijn.

0

Niet iedereen die een Porsche te koop zet heeft de kennis van zaken zoals hier op het forum.
                Als je het zeker wil weten, afspraak maken en de auto gaan bekijken !
                Wie weet kom je nog met een leuke deal thuis…

De beste stuurlui staan aan … / zitten op een forum ? 😉

0

…Om te beginnen is het al helemaal geen tiptronic , waarom adverteer je dat dan en zet er foto’s bij van een manuele :bounce:

0

omdat het een heel rare advertentie is. op de foto van het interieur zie je een draaiknop vlak boven de manuele versnellingspook. dat duidt op een vierwielaangedreven 964. de verkoper vermeldt ook nog uitdrukkelijk dat het een tiptronic betreft, terwijl ik hier onlangs op PFB nog heb kunnen lezen dat bij de 964 de combinatie C4+tiptr niet bestaat ?!

[quote=”DST” post=218101]964 was beschikbaar in c4
                    Ook tiptronic was beschikbaar
                    Maar niet in combinatie

Zie website Adrian Crawford:
                    Here in the UK with mild winters there is no real difference between the values of 964 C2 or C4. Tiptronic is only available on C2 and doesn’t command any higher price. Prices are now more influenced by condition. For most of us, buy the best 964 that you can find irrespective of 2 or 4 wheel drive. My Porsche 964 buyers guide will help.[/quote]

964c4tiptr.png

0
                  8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.