waarschuwingstoon lichten

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster waarschuwingstoon lichten

• Maker
    Discussie
  • Sinds gisteren doet mijn Boxster (986 2.5) iets raar: telkens ik vanuit stilstand optrek gaat het waarschuwingsbelletje (dat normaal waarschuwt als de lichten nog branden terwijl je de deur opent) 2X. zolang de wagen in beweging blijft doet ie normaal, maar wanneer ik ik stop (rood licht, zebrapad etc) en weer vertrek doet hij dit.
    Iemand die dit herkent en weet waar de oorzaak ligt?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • [quote=”Funny” post=97038]
      Schrijf je dit uit eigen ervaring ❓ ❓ 😉 😉 😉 ;)[/quote]
      Vanzelfsprekend!! 😳 :mrgreen:

zonet even de Mushroom oplossing geprobeerd en BINGO!!!
        Waarvoor dank Mr Mushroom !

Mush +1 ,
          Schrijf je dit uit eigen ervaring ❓ ❓ 😉 😉 😉 😉

Please tell us something we *don’t* know! :first:

PB

We have a winner !

Zou het kunnen dat je liggen prullen hebt met de boordcomputer en dat hij nu een waarschuwing geeft telkens je boven een (laag ingestelde) bepaalde snelheid gaat? :sarcastisch :drink:

Aan de hand van wat je schrijft zie ik momenteel niets anders dan een slecht contact of mogelijk ook ergens een massapunt dat slechte connectie heeft.

Dacht dat de verlichting en ramen met je deurhendel/slot geconecteerd is. Dus zou best het contct kunnen zijn?

nee toch nie. De binnenverlichting blijf uit tijdens het rijden en de ramen blijven ook volledig naar boven. De Boxster doet dit trouwens ook als ik rij met gedoofde lichten. Ik denk niet dat het probleem in de deurcontacten zit.
                      Maar bedankt voor je reactie!

Denk dat het ook te zoeken zal zijn bij de contactjes. Zal vrij simpel op te lossen zijn. Mss ook es 986faq.com raadplegen

Volgens mij heeft het iets te maken met een van de deurcontacten (slecht of haperend contact). Gaat de binnenverlichting ook niet even aan bij het aanzetten, optrekken of stoppen van het voertuig?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.