Wachten op nieuwe GT3 of toch voor een RS 4.0 gaan

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Wachten op nieuwe GT3 of toch voor een RS 4.0 gaan

• Maker
    Discussie

• Kris Peetermans
    Deelnemer

De GTS is zalig maar ik wil meer, MEER….
      Heb nu gezien dat ik de kids toch niet zo heel veel meeneem achterin en dus kan er maar beter een rolkooi in staan 😀

Het magische van een RS laat me niet los en dan zeker die 4.0.
      Maar jah , hoe goed gaat de nieuwe GT3 zijn ??

Warch,… wachten, wachten, beslissingen…., wat doen ze ne mens toch aan 😐

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 102)
      • definieer ‘aanvaardbare prijs’? Hoeveel op de ‘vuile onderbroeken schaal’? :mrgreen:

pfff weer wachten op de nieuwe RS dan ? 🙂
          GT3 mag geen metaalkleur hebben vind ik. en ja, ze mag viper green zijn

wel raar dat er daar onmiddellijk 4 op die parking staan…

ik hoor ook links en rechts redelijk wat problemen met opgeblazen motor bij de 4.0. Iemand meer info?
          Heb een paar weken geleden een goede door mijn vingers laten glippen. Had maar 1500km en was aan aanvaardbare prijs.
          die man had zich een plaatsje kunnen bemachtigen voor de 918.

[quote=”porschky” post=125049]het zal daar in ieder geval genen parking van den Aldi geweest zijn denk ik… :mrgreen:[/quote]

Je zou je nog verschieten 😀
            Mooie kleur !

het zal daar in ieder geval genen parking van den Aldi geweest zijn denk ik… :mrgreen:

De kleur op zich is wel ok voor mij.
                Maar ik zie een GT3 liever in een fellere kleur.
                Als ik de auto zo kunnen zien in de zon denk ik er misschien anders over.

[quote=”Ghost” post=124988]Deze kleur doet de vorm van de Gt3 geen eer aan vind ik.
                  Dit soort blauw staat volgens mij alleen op een E36 M3.[/quote]

Bij “ons” had je een tijdje terug een slogan, “giro blauw past bij jouw” :mrgreen:
                  Die aparte blauwe kleur van een 964 RS, een beetje vaalblauw vond ik wel fraai :lekker:

dan worden de 997 gt3’tjes wel koopjes :popcorn:

[quote=”Funny” post=125027]Persoonlijk vind ik dat blauw mooi . :up:
                      Hoe is het toch mogelijk dat zo’n wagen die net uit is al kan gespot worden . :?:[/quote]

Iemand die veel €-tjes heeft en connecties bij porsche mss ? 😉
                      En het feit dat je tegenwoordig op iedere hoek van de straat een spotter vind .

Dat blauw kan me ook wel bekoren!

Persoonlijk vind ik dat blauw mooi . :up:
                        Hoe is het toch mogelijk dat zo’n wagen die net uit is al kan gespot worden . ❓

ik vind dat blauw wel geslaagd

Deze kleur doet de vorm van de Gt3 geen eer aan vind ik.
                            Dit soort blauw staat volgens mij alleen op een E36 M3.

Reeds gespot :driver: :driver: :driver:

gt31.PNG

gt3.PNG

[quote=”PatrickB” post=124442]Ik denk toch ook niet dat Porsche een ‘bwa, we zullen wel zien wat ervan komt blok’ in hun street legal topproduct steekt.[/quote]

nope, denk ik ook niet, hebben ze gedaan bij de 996, zullen ze niet opnieuw doen toch :coolness: 😉

En dan staat hij nog niet bij ons (Nederland) op de weg 😳
                                  Volgens mijn zoon komt hij bij ons boven de 200 ❗ 😕
                                  Wat zal een RS gaan doen ❓

Net even via car configurator een Gt3 samengesteld ,krijg de prijs niet onder de 150000 euro . 😥 En dan nog zonder toeters en bellen zoals Pcm ,handy voorbereiding enz .
                                    Is een 30000 euro duurder dan de 997 gt3 mk1 .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 102)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.