Wachten op nieuwe GT3 of toch voor een RS 4.0 gaan

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Wachten op nieuwe GT3 of toch voor een RS 4.0 gaan

  • Maker
    Discussie

  • Kris Peetermans
    Deelnemer

      De GTS is zalig maar ik wil meer, MEER….
      Heb nu gezien dat ik de kids toch niet zo heel veel meeneem achterin en dus kan er maar beter een rolkooi in staan 😀

      Het magische van een RS laat me niet los en dan zeker die 4.0.
      Maar jah , hoe goed gaat de nieuwe GT3 zijn ??

      Warch,… wachten, wachten, beslissingen…., wat doen ze ne mens toch aan 😐

    15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 102)
      • Ik vind het best leuk om iemand anders zijn luxeprobleem te bespreken en te belezen 🙂

        Ben je er al uit wat het gaat worden?

          meer zweepje…
          Pure SM

          PB

            Oke mannen, dat is zowat de meest perverse fetisj die ik me kan voorstellen…

              [quote=”Funny” post=124007]kan ik wat dromen en fantaseren .[/quote]
              Dat kan ik al met de prijslijst van de C2 :wtf: :think:

                Heel ferme prijs . 😥 😥 😥

                Ik hoop om snel een prijslijst te pakken te krijgen ,kan ik wat dromen en fantaseren .

                  heb ondertussen prijslijst gekregen van Porsche. slik 140 800 basisprijs. met wat opties 165 000. das bijna RS4.0 niveau.

                    [quote=”RS” post=123814]Promo is begonnen…maar welke Belg kan zich zulk nog permiteren? TTz welke verstandige Belg wil daar zoveel voor aan Di Poepo afgeven????[/quote]
                    BIV en verkeersbelasting zijn tot nader order Vlaamsche materies.

                      [quote=”Funny” post=123850]Prachtig ,maar zal voorlopig nog maar wat blijven rijden met de old Gt3 .[/quote]
                      Wat op zich natuurlijk geen straf is :coolness: :driver:

                        tja, van iets over de 300 gram naar rond de 290 is niet slecht als je er ook tegenover stelt welke serieuze vermogenswinst er geboekt is! Er laten ze niet vergete dat een groot deel van die daling van CO2 bij de 991 ook aan typische kunstgrepen á la stop-starttechnologie, de toevoeging van de 7e versnelling enz te danken is. Zet gewoon al die stop-startfunctie uit, en je zal al wat zien bij de CO-waarden denk ik…
                        maar dat hij bij ons reteduur zal worden, da’s helaas een zekerheid… 😥

                          @Sl absoluut niet ,ik geloof rond de 305 gram .
                          Ik schrik gewoon van de hoge uitstoot bij de nieuwe ,als je ziet hoe ze bij een 991 carrera de uitstoot naar beneden hebben gekregen dan vind ik dit vrij hoog .

                            Is de “oude” GT3 dan zoveel minder vervuilend?

                              Prachtig ,maar zal voorlopig nog maar wat blijven rijden met de old Gt3 . 😥
                              Co2 289 gram ! 😥 😥

                              PB

                                Ik zou nogal zitten “dubbel flipperen” vrees ik. :mrgreen:

                                  Promo is begonnen…maar welke Belg kan zich zulk nog permiteren? TTz welke verstandige Belg wil daar zoveel voor aan Di Poepo afgeven????

                                    Ik denk niet dat die PDK een probleem moet zijn.
                                    Oké het is een automaat, maar zal sneller schakelen dan manueel.
                                    Ik heb pas een keertje gereden in een BMW M3 SMG 😯 wat schakelt dat snel.
                                    Opschakelen zonder acceleratieverlies :lekker: .

                                  15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 102)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.